Walhalla Magic *NIEUW 2025

Waar te koop voor 60euro :p

Ziet er goed uit, leuke effecten.
Twijfel nog want er is natuurlijk nog geen straatfilmpje.
Kan me niet voorstellen dat het zo goed is als de demo anders is hij wel 100euro waard.
Doosje ziet er overigens klein uit of zijn de dummy's kleiner in dit geval.

Waar te koop voor 60euro :p

Ziet er goed uit, leuke effecten.
Twijfel nog want er is natuurlijk nog geen straatfilmpje.
Kan me niet voorstellen dat het zo goed is als de demo anders is hij wel 100euro waard.
Doosje ziet er overigens klein uit of zijn de dummy's kleiner in dit geval.
60,- was bij 365. Nog wel te koop voor 75 bij eekhoff

Deze net op een afstandje van ongeveer 100 meter mogen aanschouwen. Wat een bak zeg. Snel weg maar wat een knallen en boeketten. Was zo goed dat ik erheen ben gelopen om te kijken wat het was en zag deze toen rokend staan.

Deze net op een afstandje van ongeveer 100 meter mogen aanschouwen. Wat een bak zeg. Snel weg maar wat een knallen en boeketten. Was zo goed dat ik erheen ben gelopen om te kijken wat het was en zag deze toen rokend staan.
Zullen de pyro zenuwen zijn maar ik zit hier nu met kippenvel te kijken naar dat gele doosje in mijn kamer haha. Ga hem wel echt tot morgen laten staan voordat iedereen hier om Pieterje begint te roepen :bonk:

Wel typisch als je groot 30MM op de cake zet en zelfs ook nog in de omschrijving hier
Tja, ze liegen niet..... Liever dit dan gepompte samples schieten of hele andere effecten dan op de beschrijving.
Moet eerlijk bekennen dat het aantal mm tegenwoordig veel minder uitmaakt nu we kooiloos zijn. 25/20mm rammers presteren soms beter dan de 30mm.

Tja, ze liegen niet..... Liever dit dan gepompte samples schieten of hele andere effecten dan op de beschrijving.
Moet eerlijk bekennen dat het aantal mm tegenwoordig veel minder uitmaakt nu we kooiloos zijn. 25/20mm rammers presteren soms beter dan de 30mm.
Effectomschrijving: Voor de liefhebbers van gouden palmen en crown-effecten. Deze 1.2" compound levert 54 schoten pure pracht. 30 mm kaliber en een lucht vol goud. WALHALLA MAGIC is dé finale, legendarisch mooi.

Nouja liegen misschien net niet maar met bovenstaande tekst wek je toch minimaal de indruk dat het een 1.2" / 30mm bakje is door dat 2x te benoemen

Back
Bovenaan