Stuc
VWC lid
Bij mij zijn ze aangepast naar de 29steNee ben hier ook wel benieuwd naar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij zijn ze aangepast naar de 29steNee ben hier ook wel benieuwd naar!
Bij mij zijn ze aangepast naar de 29ste
Bij je orders in je account. Daar staat dan dezelfde afhaaltijd als bij eerdere orders voor de 29steWaar kan je dat zien? Of moet je daar een mail over krijgen?
Voor zover ik weet heeft wolff voor alles een omlabeling klaar liggen, betekend niet dat ze alles weer online kunnen gooien, zal wel net genoeg zijnIk wacht het ook nog even af! Voor mijn producten zijn er ook geen omlabelingen als ik de webshop bekijk maar heb eventuele vervangers wel in het vizierdus ik kijk uit naar bericht!
Heb ook niet wolff producten besteld. Denk gewoon dat het enorm veel werk is voor Outlet om iedereen te helpen. Wacht het ook rustig afVoor zover ik weet heeft wolff voor alles een omlabeling klaar liggen, betekend niet dat ze alles weer online kunnen gooien, zal wel net genoeg zijn
Alle winnaars waren inderdaad aanwezig. Er is direct een order voor ze in het systeem gezet met de prijsZijn de winnaars al geïnformeerd?
Oke alwetende, bedankt voor je vooruitziende blik.Zondag Open dag in Joure! Met Black Friday achtige aanbiedingen!!
Producten zullen zowel online als in de fysieke winkel te bestellen zijn. Exacte prijzen houden we nog even geheim, maar de producten maken we wel a
Weet niet....als ik de 'van' prijzen zie dan kan het niet beneden de huidige prijzen uitkomen....maar goed voor de late shoppers mischien te doen..
Alwetende....leuk woord maar als je adverteerd met een prijs van 199e voor bv de skythunder die te koop staat op de site voor 130e dan kan je niet veel lager dacht ik...ik gok 110e...Oke alwetende, bedankt voor je vooruitziende blik.
Als je zo laat in het seizoen nog ergens koopjes verwacht zit je wel verkeerd.Zondag Open dag in Joure! Met Black Friday achtige aanbiedingen!!
Producten zullen zowel online als in de fysieke winkel te bestellen zijn. Exacte prijzen houden we nog even geheim, maar de producten maken we wel a
Weet niet....als ik de 'van' prijzen zie dan kan het niet beneden de huidige prijzen uitkomen....maar goed voor de late shoppers mischien te doen..
Bedankt voor het verwoorden van mijn korte reactie. En inderdaad bedankt Outlet, ben nieuwsgierig naar de prijzen. Als Tds400 voor de juiste prijs komt neem ik m meeAls je zo laat in het seizoen nog ergens koopjes verwacht zit je wel verkeerd.
Tuurlijk mag je een mening hebben, maar dst negatieve gezaag over prijzen zo laat hoeft toch ook niet. Outlet heeft ons het hele jaar verwend met knalprijzen en koopjes, zij hoeven dit ook niet te doen he. Dus ipv negativiteit mogen we ze dankbaar zijn dat ze dit nog mogelijk maken.
Zondag Open dag in Joure! Met Black Friday achtige aanbiedingen!!
Gozer, heb jij nooit van adviesprijzen gehoord? Die worden doorgaans gehanteerd als 'van' prijs bij een aanbieding, niet alleen door Outlet.Alwetende....leuk woord maar als je adverteerd met een prijs van 199e voor bv de skythunder die te koop staat op de site voor 130e dan kan je niet veel lager dacht ik...ik gok 110e...
Ik bedoel maar te zeggen; gebruik dan de 'van' prijzen waar je nu voor aanbied.....
Jullie begrijpen het niet,ik klaag niet ik ben al lang klaar met bestellen bij outlet....Als je zo laat in het seizoen nog ergens koopjes verwacht zit je wel verkeerd.
Tuurlijk mag je een mening hebben, maar dst negatieve gezaag over prijzen zo laat hoeft toch ook niet. Outlet heeft ons het hele jaar verwend met knalprijzen en koopjes, zij hoeven dit ook niet te doen he. Dus ipv negativiteit mogen we ze dankbaar zijn dat ze dit nog mogelijk maken.
Adviesprijzen,er staan toch al andere verkoopprijzen op hun eigen site?Gozer, heb jij nooit van adviesprijzen gehoord? Die worden doorgaans gehanteerd als 'van' prijs bij een aanbieding, niet alleen door Outlet.
Nou is al in de aanbieding toch?Bedankt voor het verwoorden van mijn korte reactie. En inderdaad bedankt Outlet, ben nieuwsgierig naar de prijzen. Als Tds400 voor de juiste prijs komt neem ik m mee![]()