LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.eu - oplichting

Precies, ook al is het maar een euro.
Het gaat om het principe.
Deze gast moet gestopt worden en dat kan alleen door aangifte van oplichting te doen.

Ik heb mij ook even geregistreerd hier. Ook een gedupeerde van 495,- euro. Ik zou mijn bestelling via KvK op 13 december ophalen. Daarna vond ik deze berichten.
Maar, is er inmiddels ook daadwerkelijk iemand opgelicht? De persoon reageert nogsteeds op mijn berichten. op FB zie ik een aantal mensen die daadwerkelijk bij het bedrijf binnen zijn geweest. Was behoorlijk vreemd allemaal, maar er was wel vuurwerk. BWS Fireworks UG is op 5 maart dit jaar door Melvin de Haan geregistreerd bij de duitse KvK. Dit is waar ik mijn betaling gedaan heb. Ik volg deze thread even.

Via de website online besteld. Toen lag de IDEAL koppeling er al uit, ik kreeg keurig een factuur via de mail en deze heb ik betaald (handmatige overboeking). Slim natuurlijk, want deze kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Ik las hier iemand die via Mollie nog e.e.a heeft kunnen regelen, dat gaat bij mij dus niet.

Is het geen idee om uit te zoeken waar die zijn websites host? En dan deze partij proberen te activeren om ze plat leggen? Ben geen techno persoon dus geen idee, maar moet via een bepaalde server lopen toch ?

Ik heb niet heel veel nieuws .

Maar via de duitse KvK de volgende info :

Bws Fireworks UG (haftungsbeschränkt)​

Geschäftsführung​

Melvin Charles Gerardus de Haan

Zeitraum

de Haan, Melvin Charles Gerardus
Geschäftsführer
05.03.2025 - Heute

En dan weten we eigenlijk wel genoeg. De man heeft gewoon weer een nieuwe oplichterspraktijk gevonden.
Het schijnt dat ie ook dit bedrijf op zijn naam heeft staan :

Bedrijfsgegevens BWV B.V.
KVK nummer
94572712
Vestigingsnr
000060032456
Vestigingstype
Hoofdvestiging
Rechtsvorm
Besloten vennootschap met gewone structuur
Handelsnamen
BWV B.V., BWV Verhuur, De bandencentrale
Inschrijfdatum
26 juli 2024

Contacten BWV B.V.
Voornaam:
Melvin Charles Gerardus
Achternaam:
de Haan
Titelnaam:
Bestuurder

Ik heb contact gehad met iemand die ook een winkel in Nettetal heeft en deze persoon had al wat geluiden gehoord. Deze persoon gaat even kijken bij het adres (Lötscherweg 89) of daar activiteit is. Want de persoon van vuurwerkduitsland.eu beweerd dat de "winkel" op maandag van start zou gaan.
Verder reageert hij nogsteeds op mijn berichten, alleen wordt elke vraag naar volgende week verschoven. Dan zou er iemand contact met mij opnemen.
Ik spreek ook andere mensen die al aangegeven hebben hun geld terug te willen, en ja, dan ineens is het contact weg.

Ik heb precies gedeeld hoe ik mijn geld heb terug gekregen. Hopelijk hebben verschillende mensen hier wat aan. Aangifte doen. NL en DE, uiteraard in beklaag gaan bij Mollie. Geloof mij nou als 50 mensen met de zelfde klacht komen er echt wordt ingegrepen.

Je vraagt je toch af waarom dit soort gasten niet gewoon definitief achter slot en grendel zitten?

Jaar na jaar is hij mensen aan het oplichten.

(Daar staat in de comments dat hij vermoedelijk is opgepakt? Voor iets anders?)

Misschien met alle gedupeerden (ben zelf niet gedupeerd) een programma aanschrijven, vuurwerk is natuurlijk hot in het nieuws.

@ wimpie. Jij hebt waarschijnlijk betaald toen de iDEAL koppeling op die site nog werkte. Dus kun je beklag doen bij Mollie. Bij mij werkte de koppeling niet, er was zogenaamd storing. Ik kreeg netjes een factuur en moest handmatig overboeken. Waarschijnlijk had hij door dat er geld teruggevorderd werd en heeft ie die iDEAL koppeling eruit gehaald. Bij handmatige overschrijving kan de bank niets voor je doen.

IMG_1128.jpeg

Nou ik was we bijna ingetrapt heb gelukkig niks betaald, ik krijg nu dus aanmaningen van hem. Ik heb hem geappt en ze naam genoemd zijn verblijfplaats en flink gewaarschuwd hier mee te stoppen zo niet dan weet hij wat hem te wachten staat

Tevens woont hij in belgie en zijn er mensen naar hem opzoek voor mij dus wordt vervolgd ik laat mij door hem niet oplichten de mafklapper zit bij mij op een verkeerd adres

Back
Bovenaan