Event Immortal Gold 100s

Ik wil het laatste jaar deze iconische bak eigenlijk ook wel mee nemen alleen heb ik 2 problemen

probleem 1 Ik zit al ver boven mij budget en black friday moet nog komen
probleem 2 Ik woon in enschede en als ik hem zou halen moet ik 5 uur rijzen voor 1 compound

wat hadden jullie gedaan halen of wachten op black friday

Ik wil het laatste jaar deze iconische bak eigenlijk ook wel mee nemen alleen heb ik 2 problemen

probleem 2 Ik woon in enschede en als ik hem zou halen moet ik 5 uur rijzen voor 1 compound

Het is een mooie bak, maar echt geen 5 uur rijden waard voor 1 compoundje. Tel je benzine kosten er ook even op, dan heb je een goed argument iets meer te betalen en hem lekker dichtbij huis op te halen. :D

Iemand uit noord-holland die naar Breda gaat? Ik wil wel een immortal maar ik ga net als hierboven geen reis van 4 uur maken😅

Onder het mom van niet geschoten altijd mis

+ bedenk even dat deze kooiloos is, dus sowieso niet zo goed als tie ooit was.
Ik laat hem zelfs voor 85 staan, soms moet je een product niet kooiloos willen en je ervaring van vorige jaren te koesteren.

Ik zit al de hele dag te twijfelen. Maar denk toch dat ik hem over sla. Ik heb al best wel veel goud met wat Riakeo producten, precious gold en blue lion king.

Ik laat hem zelfs voor 85 staan, soms moet je een product niet kooiloos willen en je ervaring van vorige jaren te koesteren.
Tja dat is met alles dit jaar. Kan ook mazzel hebben en een mega dikke bak zijn. Kijk bijvoorbeeld de Sensation bakken, ook allemaal kooiloos en waren toch goed.

Tja dat is met alles dit jaar. Kan ook mazzel hebben en een mega dikke bak zijn. Kijk bijvoorbeeld de Sensation bakken, ook allemaal kooiloos en waren toch goed.
Ik zeg ook niet dat tie slecht is, maar hij is sowieso minder dan de variant met kooi. Als ik de 2024 variant zie, valt hij toch tegen als je hem vergelijkt met vroeger. Heb je hem nog nooit gehad, gelijk halen voor dat geld.

Ik zeg ook niet dat tie slecht is, maar hij is sowieso minder dan de variant met kooi. Als ik de 2024 variant zie, valt hij toch tegen als je hem vergelijkt met vroeger. Heb je hem nog nooit gehad, gelijk halen voor dat geld.
Vorig jaar gehad en toen was die inderdaad iets minder dan vroeger. Geen idee of die een kooi had. En deze bak doet het sowieso beter als het niet te hard waait.

Deze heb ik evengoed al een tijd terug besteld voor een stuk meer. Geweldige box en gewoon op de gok kooiloos gekocht. Bij een aantal anderen wacht ik eerst de uitspraak morgen af….

Vorig jaar gehad en toen was die inderdaad iets minder dan vroeger. Geen idee of die een kooi had. En deze bak doet het sowieso beter als het niet te hard waait.
Vorig jaar zat hij nog in kooi, maar hij was kwalitatief de minst waardige. Al is de kwaliteit van de Immortal Gold door de jaren heen redelijk consistent geweest, er is er geen zo sterk als de eerste 2? Jaar geweest. Vorig jaar was echt een mindere variant, maar zeker niet slecht!

Back
Bovenaan