rollingthunder
VWC lid
Of hij was dus zeiknat en nu droog?Kleine update: net bevestigd dat de bounty van de röder demo batch 24 was. Vrees dat ze daar dus ook een sample geschoten hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Of hij was dus zeiknat en nu droog?Kleine update: net bevestigd dat de bounty van de röder demo batch 24 was. Vrees dat ze daar dus ook een sample geschoten hebben
Bijzonder droogproces dan, als dat het aantal blauwe sterren kan verdubbelen hahaOf hij was dus zeiknat en nu droog?
Dat zou in theorie kloppenBijzonder droogproces dan, als dat het aantal blauwe sterren kan verdubbelen haha
Haha fair, maar dan nog zijn de willows/palms echt wezenlijk anders in de 24 straatversieDat zou in theorie kloppenniet goed droog betekent dat bijv de helft niet ontbrand.
A of B merk?Popcorn iemand? Ze zijn nog wel van vorig jaar dus zullen een beetje zacht zijn...
![]()
Ja ik ben de laatste die rubro zal verdedigen hoor haha. Ik vind alleen zo vreemd dat dan zelfs bij Röder een sample zou staan..Dan ben je als rubro wel echt heel bewust bezig met de boel misleiden en dat geloof ik ook weer niet.Haha fair, maar dan nog zijn de willows/palms echt wezenlijk anders in de 24 straatversie
Ja ik ben de laatste die rubro zal verdedigen hoor haha. Ik vind alleen zo vreemd dat dan zelfs bij Röder een sample zou staan..Dan ben je als rubro wel echt heel bewust bezig met de boel misleiden en dat geloof ik ook weer niet.
Ja ik vind het ook heel bijzonder, zeker gezien rubro zich vgm niet op de duitse markt focust en aangegeven werd dat röder nauwelijks samples schiet. Blijft een mysterie zo hahaJa ik ben de laatste die rubro zal verdedigen hoor haha. Ik vind alleen zo vreemd dat dan zelfs bij Röder een sample zou staan..Dan ben je als rubro wel echt heel bewust bezig met de boel misleiden en dat geloof ik ook weer niet.
Omdat Röder dat niet doet. En rubro doet het meestal alleen bij de eigen importeursdemo. Vorig jaar bij ano was wel een uitzondering.Elke demo bij Rubro die ik heb gezien zie ik effecten die ik in de praktijk zelden krijg, al jaren lang. Dus hoezo is dat op zich niet de boel misleiden? Waar komt dat vertrouwen dan vandaan??
dit was mijn coconut bounty afgelopen jaar oordeel zelf maar
Hou toch op man... (respectvol bedoeld). Misschien als een standaard 1.2" box, maar niets in vergelijking met de sample of het exemplaar dat bij Roder is geschoten. Dat verschil ziet toch iedereen? Tenzij je er 10 hebt besteld en voor jezelf mooi weer wilt spelen...Persoonlijk vind ik hem helemaal niet zo slecht. Jaartje drogen erbij en hij presteert wel degelijk goed.
Hou toch op man... (respectvol bedoeld). Misschien als een standaard 1.2" box, maar niets in vergelijking met de sample of het exemplaar dat bij Roder is geschoten. Dat verschil ziet toch iedereen? Tenzij je er 10 hebt besteld en voor jezelf mooi weer wilt spelen...
Misschien ligt het ook gewoon aan mij, loop al sinds 2009 mee op dit form. Sinds 2012 een account aangemaakt. Ik zal wel het wel niet goed zien na al die jaren zoveel boeketten in de lucht hebben zien gaan
In ieder geval duidelijk. '24 batch bij Roder. Sample dus. Hoe ze eraan zijn gekomen blijft een mysterie. Weet ik in ieder geval dat ik m'n geld er niet aan uit zal geven.
Ik had hem afgelopen jaar wel en het was precies een prima. Geen topper maar ook geen rommel. Maakte dus geen onuitwisbare indruk en was een eenmalige in de collectie.In vergelijking met een standaard 1,2" box is die toch gewoon prima? Vergelijking met een sample doet die het zeker niet zo goed, maar daarom is het ook een sampleOverigens heb ik er geen eentje gekocht en ga ik dat ook niet doen.