[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Even een brutaal vraagje: zijn alle aankomende flash deals producten die nog niet op de site staan, of kunnen het ook bestaande artikelen voor goedkoper zijn?

Durf te vragen: in het begin van het jaar hadden jullie de hardcore helium zeer scherp geprijsd, is hier nog een mogelijkheid dat deze rond dezelfde prijs langs komt?

Verder mijn complimenten voor de flash deals, ik vind het erg leuk om elke dag even te kijken wat er nu op staat. Toch wel sfeer verhogend én leuke acties/prijzen.

• Like
Waarderingen: n4ck
Erg mooi product en voor een leuke prijs. Maar moet hem helaas overslaan. De auto staat bij de garage en dat gaat een duur grapje worden denk ik. Had al wel budget aan de kant gezet voor de gracefulness en de toxic van riakeo mochten deze nog voorbij komen tijdens de dagdeals.

Even een brutaal vraagje: zijn alle aankomende flash deals producten die nog niet op de site staan, of kunnen het ook bestaande artikelen voor goedkoper zijn?

Durf te vragen: in het begin van het jaar hadden jullie de hardcore helium zeer scherp geprijsd, is hier nog een mogelijkheid dat deze rond dezelfde prijs langs komt?

Verder mijn complimenten voor de flash deals, ik vind het erg leuk om elke dag even te kijken wat er nu op staat. Toch wel sfeer verhogend én leuke acties/prijzen.

Bedankt voor het mooie compliment en vragen staat vrij! Alle aankomende Flasdeals staan op dit moment niet op de site. Wij willen dat iedereen op elk moment de beste deal kan kopen en wij zullen later in het jaar een product nooit goedkoper aanbieden. De kans dat een product nogmaals voorbij komt is zeker aanwezig....

Bedankt voor het mooie compliment en vragen staat vrij! Alle aankomende Flasdeals staan op dit moment niet op de site. Wij willen dat iedereen op elk moment de beste deal kan kopen en wij zullen later in het jaar een product nooit goedkoper aanbieden. De kans dat een product nogmaals voorbij komt is zeker aanwezig....

Bedankt voor het antwoord 365.

In twee andere topics heb ik ook mijn lijstje gedeeld welke ik nog zoek, wellicht dat er één van de items bij jullie langskomt als flashdeal!

1. Ultimate City Trip
2. Turbo Display Box 100
3. Hardcore Helium
4. Precious Gold
5. Terracotta / Pitbull / DRGN Titan
6. Sutorobo Taki
7. GBV Melkbus

Baal nog steeds dat ik niet direct die HH mee heb gepakt bij jullie, maar wie weet komt die nog langs voor een scherpe prijs. :thumbsup:

Back
Bovenaan