[Show ] Eiland van Maurik - 12 juli 2025

MasterBsc

VWC lid
Traditiegetrouw weer naar Eiland van Maurik geweest, ondanks het best een rit is voor zo'n klein showtje. Herkende wat Riakeo vuurwerk en verder is het concept wel hetzelfde als andere edities. Vond alleen voor de afstand het 1.4G / ongekooide wat minder maar dat zullen we in de toekomst alleen maar meer zien bij showtjes

Laatst bewerkt:
Traditiegetrouw weer naar Eiland van Maurik geweest, ondanks het best een rit is voor zo'n klein showtje. Herkende wat Riakeo vuurwerk en verder is het concept wel hetzelfde als andere edities. Vond alleen voor de afstand het 1.4G / ongekooide wat minder maar dat zullen we in de toekomst alleen maar meer zien bij showtjes

Wij hadden het erover dat we de riakeo goud producten wel erg karig vonden. Er stond wind, maar niet heel veel. Had ze voller verwacht? Leek ook eerder op Philadelphia Spitters. Verder nog paar cairo's gezien, kingston hangover/insane crown bomber.

• Like
Waarderingen: PPW

Was best leuk geweest als je ff gedag had gezegd pik

DSC_0273.jpgDSC_0276.jpgDSC_0282.jpgDSC_0290.jpgDSC_0297.jpgDSC_0304.jpg

Trouwens....
Heb ik weer een prima en mooie show gezien.
Of de artikelen wat minder zijn i.v.m. kooiloos dat is me tijdens de show niet opgevallen.
Ik ben ondanks de file voor de slagboom, (En daar ga ik niets over zeggen, want dan krijg ik een ban) nog naar Lienden (Rhenen) door kunnen crossen.
En daar kwam het vuurwerk veel intenser over, maar ja ik stond bij het dranghek en de crackling effecten kwamen bijna naast mij.
Nou ja omdat het toch 20 minuten rijden is vanuit Tiel. tot over 2 weken.

Weer een leuk showtje gezien!

Maar wat een ellende om weg te komen, dat moet echt anders. Vooraf betalen ofzo. Erg vervelend met twee jonge vermoeide kinderen. Uiteindelijk na bijna 45 min pas het terrein af. Wel zonder te betalen, ingereden met kentekenherkenning, maar die deed het blijkbaar niet, dus ik mocht doorrijden.

Onderweg in de verte nog wel wat vuurwerk van Lienden/Rhenen gezien.

Ik was helaas niet in de gelegenheid om erbij te zijn, maar fijn om weer wat beelden te zien van de show. Afgaande op de beelden wellicht niet de meest indrukwekkende show die de afgelopen jaren in Maurik is geschoten, maar duidelijk te zien dat de producten wederom met zorg zijn uitgekozen. Het is een groot pluspunt van DFP dat ze ook bij een wat kleinere show leuke combinaties en prima artikelen uitkiezen.

Zo zag ik producten voorbij komen van Argento/Funke, Broekhoff/Magnum, Riakeo, Röder, Ricasa, Pyrocentury, Wolff.

Back
Bovenaan