Ajax
VWC lid
Orc zijn fonteinen. Bevatten namelijk nu al 15gr per stuk.Mines van 1 gr naar 0,5gr.... Lijkt dan dat Orc dingen niet mogen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Orc zijn fonteinen. Bevatten namelijk nu al 15gr per stuk.Mines van 1 gr naar 0,5gr.... Lijkt dan dat Orc dingen niet mogen?
1x raden.Dus ook geen Rebel 2.0?
Mines van 1 gr naar 0,5gr.... Lijkt dan dat Orc dingen niet mogen?
Ja, las het, grammetje sloeg natuurlijk nergens op, ik dacht te snel maar 15gr had ik ook weer nie verwacht dat dat crackling wolkje nodig zou hebben!Orc bevat 15 gram flash![]()
Deze is kooiloosWeet iemand of het VALK 19 30mm assortiment gekooid is?
Wat ia hier de officiele reden van dan? Te instabiel kruit (te lui om te lezen)?Naast de kooien worden ook fluit en spinner effecten verboden helaas. Nog meer slecht nieuws!
Notification Detail | TRIS - European Commission
technical-regulation-information-system.ec.europa.eu
Komt er op neer dat we in een kutland wonen. Dat is beetje de strekking.Wat ia hier de officiele reden van dan? Te instabiel kruit (te lui om te lezen)?
Dit wordt bewust gedaan omdat er achter de schermen een verbod door gedrukt moest worden.Alles wordt zover teruggeschroefd dat zowat Alle artikelen niet neer meer mogen.
En dan te bedenken dat we wel naar 5% leger moeten, met alle zware munitie die daar bij zit. Is minder gevaarlijk natuurlijk.Dankjewel roverheid, zo zorgen we met z'n alle ervoor een veilige en rustige oud en nieuw zonder illegaal vuurwerk![]()
Gelukkig TXB 265 besteld. Ze zijn nog niet op dus sla je slag.1x raden.
Ik denk dat ze zojuist bij de Navo top afgesproken hebben om de gekooide compounds in te zetten bij oorlog.En dan te bedenken dat we wel naar 5% leger moeten, met alle zware munitie die daar bij zit. Is minder gevaarlijk natuurlijk.