[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Nais... 😎

Helemaal top een 'nieuwe' freakshop in de buurt. De akties en het ophalen waren erg leuk vorig jaar maar dat had ik al gezegd. Deze ronde zit er voor mij niets bij helaas want dit jaar ga ik voornamelijk voor de 100s 30mm dozen. Ik ga dr vanuit dat we weer die auto gaan volproppen eind van het jaar ;)
Dat zal vast nog goed komen!

Gaaf dat jullie er weer bij zijn, eens kijken of we dit jaar langs komen.

Zal wel een droom zijn om te denken dat binnenkort Riakeo in de shop komt?
Binnenkort weet ik niet, dit is echt de 'opruiming' van spullen die we over hebben gehouden. En zoals je je wellicht kunt voorstellen hebben we geen Riakeo overgehouden. Maar later dit jaar zou het zo maar kunnen dat we mooie deals kunnen aanbieden.

Ik zie dat de Neon Outburst 144 shots er weer bij staat. Leuke gevarieerde doos met niet de allerhardste burst maar een leuke afwisseling was.

Hier is geen apart topic van omdat hij formeel alleen in de Duitse catalogus staat. Hieronder mijn straatfilmpje met windkracht 5/6.

Is dit de omlabeling van de future aurora?

Ja ik zit toevallig net te kijken ja. Dat is een omlabeling en een heel duur labeltje van 15 euro.
Das een beetje jammer en lomp van mij.
Product films lijken zeer op elkaar. Echter heeft de neon burst in de eerste cake al shots met crackling tussendoor en de aurora pas bij cake 2. Het verschil is wel echt nihil dus snap je gevoel

Is dit de omlabeling van de future aurora?
Ja ik zit toevallig net te kijken ja. Dat is een omlabeling en een heel duur labeltje van 15 euro.
Das een beetje jammer en lomp van mij.
Thanks, dan heb ik niks gezegd en is het inderdaad een omlabeling. Excuus Waltr, je hebt helaas €15 teveel betaald :p

Tjeempie. Heel eerlijk: het is ons nooit opgevallen of verteld dat het een omlabeling is... En onze inkoopprijs is zeker ook niet hetzelfde. Maar goed, een omlabeling is een omlabeling. Dus: degenen die de Neon Outburst hebben gekocht zullen van ons het verschil in prijs terug ontvangen!

Tjeempie. Heel eerlijk: het is ons nooit opgevallen of verteld dat het een omlabeling is... En onze inkoopprijs is zeker ook niet hetzelfde. Maar goed, een omlabeling is een omlabeling. Dus: degenen die de Neon Outburst hebben gekocht zullen van ons het verschil in prijs terug ontvangen!
Wat een service zeg, ik heb hem gisteren ook besteld, maar tot op heden nog geen bevestigingsmail van de order ontvangen? Klopt dat?

Ik viind dit zo geweldig hé jullie zijn ook gewoon toppers. Dit jaar moet ik minimaal 2 keer rijden, weet ik nu al ;)

Laatst bewerkt:
Dit is gewoon top. Ik woon niet al te ver van Almere (30-40 min met de auto) dus ik ben zeker van plan om te bestellen. Ik zie nog niet aan artikel die ik zou willen hebben, dus daarom wacht ik nog even :)

Hele mooie prijzen. Is het afhaalmoment later in het jaar nog te wijzigen? Gezien je toch afhankelijk bent van je werkgever ivm vrije dagen.

Helaas was het noodzakelijk om de shop (onverwacht) te updaten. Je kunt daarom tijdelijk even niet bestellen. We laten het weten als dit weer mogelijk is!

Back
Bovenaan