Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is het ook lekker bezig, contant sinds het beetje donker werd, gaat het in verschillende straten constant door met cakes/pijlen en klein spul, ik zit hier op het balkon al sinds dat ze bezig zijn, ben me eigen als een klein kind aan het gedragen zoals me vriendin het zegt😂 “ alsof je nog nooit eerder vuurwerk hebt gezien “

Tot gisteren relatief stil gebleven in het dorp. Vandaag sinds 17:00 uur amper een seconde stil geweest, gaat echt van alles de lucht in; kleine potjes, compounds, shells en af en toe een prof blok

Hier ook sinds het donker was ging het al weer mooi los. Sinds 23 uur weinig meer gehoord, maar nu net om 00:00 ging er weer het nodige de lucht in.

Hier afgelopen dagen aan 1 stuk door, ook overdag. Wel mooi dat mensen dat nog een beetje blijven doen want dan merk je dat het gevoel er overal nog wel in zit. Geen cobra zooi maar gewoon heel de tijd cakes en overdag dan wat singleshots/mines gok ik en wat categorie 1

Wat werd er gisteravond ongekend veel vuurwerk afgestoken zeg. Ik woon 3 jaar hier maar had dit nog niet eerder meegemaakt. Van cake's en compounds tot echt zware dreunen. Toch fijn om te zien dat vuurwerk echt leeft hier in Nederland.

Tot mijn verbazing ging er hier overal vanaf 10u wel wat de lucht in. Sindsdien weinig stil geweest. Meeste kinderen die nu stoken hebben de tijden dat het vanaf 10u mocht niet mee gemaakt dus goed om te zien/horen dat er wel gewoon gestookt wordt.

Hier loopt er voornamelijk jeugd rond met orc's en mines. Geeft wel een lekker sfeertje. Hang samen met de kat met mijn hoofd uit het raam met enige regelmaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan