Mayday

De enige in mijn collectie die ik kan beschouwen als flopper. Geen crossettes gezien, rest van de effecten maakten geen indruk. Is het Wolff toch weer gelukt mij een flopper te verkopen, behoort inmiddels tot de traditie :D Ik heb er nog eentje over, dus die gaat een keer in de herkansing met minder wind.

Ik zie het. Bij mij ging de wind net de andere kant op, wellicht lag het daar aan of maandagmorgen exemplaar.

Hier eenzelfde ervaring. Van crossettes heb ik weinig meegekregen helaas. Daarnaast leek het of de mines ook via de onderkant van de cake eruit kwamen of iets. Ging in elk geval niet helemaal lekker. Het dubbele cracklingeffect valt mij nu op in het straatfilmpje, waarvan ik nu denk ‘owja, daar had ik de cake ook voor gekocht’. Kwam bij mij dus ook niet goed uit de verf. Voor mij een flopper en niet voor herhaling vatbaar.

Jep, hier ook!
Geen crossettes, zonde want hiervoor had ik deze pot gekocht.
Ook de effecten in het begin waren volgens mij totaal anders dan in de productievideo.

of hij nou helemaal goed gegaan weet ik niet.. was erg snel leeg en de cake zelf lag half uit elkaar.
maar hij was wel erg vermakelijk moet ik zeggen:D

Vond deze cake gisteren echt goed presteren met zijn harde burst en grote effecten. Effecten zelf waren weliswaar niet vol maar de punten die ik net benoemde gaven wel de doorslag voor een dikke voldoende,

Vond deze cake gisteren echt goed presteren met zijn harde burst en grote effecten. Effecten zelf waren weliswaar niet vol maar de punten die ik net benoemde gaven wel de doorslag voor een dikke voldoende,
T was de Mayday van Hello gisteren en niet deze😅

Back
Bovenaan