Trinity of Fire

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 1544
Artikelnaam: Trinity of Fire
Bruto Gewicht: 5,060 kg
Netto Kruitgewicht: 826 gram
Aantal Schoten: 30 + 36 + 42 schoten
Effectomschrijving: Verdrievoudig je plezier in de avond. 3 vuurwerk cakes met 30, 36 en 42 schoten!
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 4/3
Tijdsduur: 15 + 18 + 20 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €64,95

prachtig setje en een prima prijs . bij wolff ben ik niet zo snel bang dat het filmpje niet overeen komt met productie hebben ze laatste jaren wel bewezen

Ik laat alle cakes met een kleiner kaliber dan 25mm mooi liggen. Kijken of ik dan toch nog een mooie collectie kan scoren, want ik heb het gevoel dat wij flink genaaid worden, dan heb ik het niet perse over de prijs maar wel over dat ze nu teveel proberen bepaalde partijen te paaien door zelf continu water bij de wijn te doen, zelfs wanneer er niet om wordt gevraagd. Straks hebben we weer cakes met maximaal 200 gram kruit en wat het nog erger maakt is dat we het vroeger beter hadden met de mooie 30mm potten. Zijn er nog wel mooie pakketten met enkel 30mm tubes? 20mm hier, 16mm daar en soms ook lekker 12mm daarzo, ik word hier niet blij van mensen, prijs is daar aan toe maar kom niet aan het kaliber en aan het aantal grammen kruit, want dan word ik toch wel een beetje boos en gefrustreerd als liefhebber. Ik wil niet om 00:00 uur met potjes staan te stoken die ik eerder enkel overdag of zeer vroeg in de avond afstak. Dan laat maar zitten, dan steek ik alleen maar wat in de avond af en laat Oud en nieuw zelf aan mij voorbij gaan, ik vertik het straks om met flutpotten aan de gang te gaan.

Ik laat alle cakes met een kleiner kaliber dan 25mm mooi liggen. Kijken of ik dan toch nog een mooie collectie kan scoren, want ik heb het gevoel dat wij flink genaaid worden, dan heb ik het niet perse over de prijs maar wel over dat ze nu teveel proberen bepaalde partijen te paaien door zelf continu water bij de wijn te doen, zelfs wanneer er niet om wordt gevraagd. Straks hebben we weer cakes met maximaal 200 gram kruit en wat het nog erger maakt is dat we het vroeger beter hadden met de mooie 30mm potten. Zijn er nog wel mooie pakketten met enkel 30mm tubes? 20mm hier, 16mm daar en soms ook lekker 12mm daarzo, ik word hier niet blij van mensen, prijs is daar aan toe maar kom niet aan het kaliber en aan het aantal grammen kruit, want dan word ik toch wel een beetje boos en gefrustreerd als liefhebber. Ik wil niet om 00:00 uur met potjes staan te stoken die ik eerder enkel overdag of zeer vroeg in de avond afstak. Dan laat maar zitten, dan steek ik alleen maar wat in de avond af en laat Oud en nieuw zelf aan mij voorbij gaan, ik vertik het straks om met flutpotten aan de gang te gaan.
Prima dat keer negatieve commentaar of wat dan ook geleverd word. Maar om nu bij elk topic een negatieve reactie over prijzen etc. te zeggen is nogal kut. We weten allemaal wat er speelt en waarom het zo duur is.

En als het 30mm is dan is het te duur...

Gaaf setje hoor! Mooi kleuren erin en met mines. Hopelijk presteerd die ook zo in de straat

Zou je misschien iets erbij kunnen zetten, bijvoorbeeld een blikje drank o.i.d. zodat we de grootte kunnen inschatten? Nu lijkt het groot te zijn, met nadruk op lijkt. :)

Een setje van 3 cakes trinity of fire noemen en dan de cakes zelf niet de onderdelen van de trinity of fire noemen, valt toch een beetje tegen :wink:

Setje ziet er op het filmpje prima uit, lijken me prima cakes om in de vooravond te schieten

Zou je misschien iets erbij kunnen zetten, bijvoorbeeld een blikje drank o.i.d. zodat we de grootte kunnen inschatten? Nu lijkt het groot te zijn, met nadruk op lijkt. :)

Aan de lont stickers kun je het al een beetje vanaf lezen :wink: Die zijn over het algemeen even groot overal.

Hier schijnt wel een heel groot lont in te zitten ... :p:wink:

Aangezien de gemiddelde leeftijd van de liefhebbers in de categorie "freaks" al jaren stijgende is heeft de vuurwerkbranche unaniem besloten om aan de behoeften van deze groep tegemoet te komen middels het vergoten van teksten zodat iedereen in staat gesteld wordt om de lont te vinden, met als ultieme doel een stuk vuurwerk te ontsteken, zonder dat daar ten allen tijde een (lees)bril aan te pas moet komen :D

Back
Bovenaan