Dealers Barely Legal

Maakt dat wat uit dan?
Hij had toch ook via internet kunnen bestellen?
Als hij dan alsnog af had moeten halen had hij voor B&W ook in Den Haag kunnen kijken.

Als je toch in die omgeving bent, zijn er namelijk wel andere verkooppunten van B&W. Een klein stukje verder heb je op de Erasmusweg te Den Haag namelijk nog een verkooppunt zitten. Als je met de auto bent is dat hoogstens 10 minuten rijden. Daar hebben ze alleen geen voorverkoop, dat is het enige. Maar als het goed is hebben ze die andere spullen van BL wel.
Anders heb je nog een autodealer in de wijk Ypenburg zitten met B&W.

Wie kan mij helpen aan informatie over dealers van B&W die de Barely Legal serie verkopen. Regio Het Gooi-NH-Utrecht?

Volgens vuurwerkland.nl verkopen ze bij vuurwerkland Almere ook de Barely Legal collectie, dat is ook vlak bij 't Gooi.

EDIT: vandaag de vuurwerkland Almere folder gevonden bij het oud papier hier thuis:frusty:. Hier staat de volledige Barely Legal collectie in.

Laatst bewerkt:
Op de nieuwe site Vuurwerkland.nl die op dit moment ontwikkeld wordt komt een uitgebreide lijst van alle dealers met daarbij welke collecties ze verkopen. Op deze manier moet het een stuk makkelijker worden om te kijken waar je favoriete collectie in de buurt te koop is! Dat zou met meer dan 100 verkooppunten nog wel eens voor verrassingen kunnen zorgen :wink:

Henricuskade 53
2497 NB Den Haag
Zuid-Holland

Ingenhouszstraat 50
2522 AZ Den Haag
Zuid-Holland

Koopmansstraat 5a
2288 BC Rijswijk
Zuid-Holland

Dorpstraat 41
2631 CR Nootdorp
Zuid-Holland

Westlaan 6
2641 DM Pijnacker
Zuid-Holland

Rijksweg Noord 161
6136 AA Sittard
Limburg

Middenweg 22-24
9745 BN Hoogkerk
Groningen

Nassaulaan 107
5251 JB Vlijmen
Noord-Brabant

Oostelijke Industrieweg 19
8801 JW Franeker
Friesland

Houtzagerij 8
4651 SN Steenbergen
Noord-Brabant

Overtoom 7
Castricum
Noord-Holland

dit waren een aantal winkel door het heleland die barley Legal verkopen .

Teun

( met dank aan www.star-fire.nl )

De Witte TentenVerhuur in Eemnes (waar ik en Dark Soul tijdens de verkoopdagen werken) overweegt ook om Barely legal in het assortiment op te nemen.
Goed nieuws voor leden uit het Gooi e.o..!!!

ik hoop op een dealer omgeving gorinchem/leerdam/geldermalsen/dortrecht
zou voor mij een hoop schelen qua reistijden

Back
Bovenaan