FWSIM Videos

Laatste 2 weken bezig geweest met een show in de Efteling. Had zelf bedacht dat dit een show zou worden ter afsluiting van een abonnement houders avond.

De show word geschoten op de aquanura vijver me het dak van de fata morgana. Oud en nieuw word ook van dit dak geschoten.

Ik heb zoveel mogelijk rekening geprobeerd te houden met de veiligheid afstanden etc om een zo realistisch mogelijke show te maken.

In de show zitten een paar schoonheidsfoutjes waarvan ik geen zin meer heb om ze eruit te halen.

Top show! Mijn complimenten:handsup::thumbsup:

Leuk dat je hier FWsim videos kan delen! Staan hier al mooie shows.
Graag deel ik mijn shows nu ook even met jullie. Effecten zijn zo goed als allemaal zelf ontworpen ook.

Laatst bewerkt:
beetje aan het testen geslagen. Inspiratie om een soort malta tower of light show te maken. Terwijl ik wat vormen en singleshot patronen aan het testen was zag het er zo uit. Niks definitief natuurlijk voor de tower of light show maar wel heerlijk om mee te spelen.

Koningsdag staat natuurlijk bekend om de vele vuurwerkshows die er voornamelijk in Zuid-Nederland zijn. Helaas dit jaar niet. Dat gaf mij het idee om een vuurwerkshow te ontwerpen voor Koningsdag met als locatie het Rijksmuseum.

Hierbij de trailer, de volledige show komt natuurlijk pas op Koningsdag. :biertje:

Ben benieuwd Vuurwerk Express!

Ik ben ondertussen ook wat leuks aan t maken. Zal kijken of ik binnenkort wat kan uploaden.

Back
Bovenaan