Angel Dust

Hoe zijn de effecten kwa grootte ? Op het filmpje van de Souman demo van Anihalas toch best oke ? Of moet ik toch even langs de Pearl ?

Leuke cakebox met wat verschillende effecten erin:

Nee hij overtuigd mij nog niet echt, zeker als ik het China filmpje erbij haal. Ben beniwued of hij op de CR demo bij makkelie presteert.

PS : de persoon op het filmpje die continue hey hey roept, bekeek zeker voor de eerste keer in zijn leven vuurwerk ? :bonk:

Laatst bewerkt:
Hij blijft wel lekker lang door gaan met veel variatie er in en het aantal salvo's aan het einde is een stuk meer dan je zou verwachten. Steeds weer komt er een salvo terwijl je eigenlijk al denkt dat hij klaar zou zijn.

Iemand deze toevallig nog geschoten en of gefilmd, ben benieuwd hoe hij presteert. Zelf kwam ik er niet meer aan toe en staat hij nu dus een jaartje extra te drogen.

Geen filmpje gemaakt, maar deze verraste mij positief qua boeketgroote, burst en snelheid!
Als ik die komend jaar voor een leuke prijs kan halen dan zit hij er zeker weer bij!

Kwam net deze film tegen op youtube.
Voor de mensen die hem gekocht hebben met de china red actie.... zeker geen miskoop!

Naar aanleiding van alle filmpjes deze voor dit jaar twee keer besteld.
Ziet er veelbelovend uit!

Lekkere cake dit en goede burst en grote spreiding voor 20mm, je vergeet even dat je naar een cake zit te kijken want het is net een compound. Dit is even wat anders dan dat 20mm en 25mm ongekooide gepruttel wat we steeds meer zien. Echt een toppertje dit!

Back
Bovenaan