[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste freaks,

Ik ga nog 1 poging wagen. Leg er weliswaar geld op toe maar een nieuwe scooter over 2 tot 3 maanden heeft nu meer prioriteit.

Dragon Master
Ghost Blaster
2 x Colorful Palms
Noi-Z
Toro Box
Primavera
Colorful City (2020 compound versie)
4 Double Gold Color
2 Snake Eyes
2 Golden Willow
2 Titanium Vulcano
Romeinse kaars 2.0
Popcorn Fountain
Desperado (dikke waaier van St8memt)

Complete lijst mag weg voor 600 euro. Mocht je interesse hebben in de complete lijst maar prijs te hoog vinden stuur een pb. Maar heel veel rek zit er niet meer in

Al verkocht?

Dennis,
Komen er op korte termijn nog extra cat. 1 artikelen op de site of is dit het wel voorlopig?

Hoi Robin30

Als het goed is komt er nog iets bij.

Zo en zo hebben we voor het EK oranje party poppers en rood wit blauw in diversen maten.

Wel is dit op inschrijving gedaan dus op=op.

Verder blijven we zoeken.

Inmiddels beschikbaar

we zijn open 5 juni voor ophalen OP=OP

20 cm
40 cm
80 Cm

dend-confetti-shooter-80-cm-oranje-608beda7a004d354640460.jpg

dend-confetti-shooter-80-cm-r-w-b-608bee38e347d060855191.png

Tevens Limited Edition 1 , 2 en 3 de laatste beschikbaar helaas zijn de uitloop en komen niet meer terug dus op=op.

Laatst bewerkt:
Goede Middag

Er was iemand die gevraagd had of we nog iets konden regelen wat uitverkocht was in de outlet kan die even een pm sturen ?

Ik kan er waarschijnlijk nog aan een aantal komen.

DC080 Crocodile Vulcan

vulcan-crocodile-750-6055116ac641a357531329.jpg
Dennis

Laatst bewerkt:
Goede Middag

Er was iemand die gevraagd had of we nog iets konden regelen wat uitverkocht was in de outlet kan die even een pm sturen ?

Ik kan er waarschijnlijk nog aan een aantal komen.

Dennis

Heb er niet om gevraagd, maar als hij weer in de webshop komt voor dezelfde prijs dan pik ik er wel eentje mee! :cool:

Top! Kunnen we verder nog leuke 'vakantiegeld'acties verwachten, zoals vorig jaar? Of een leuke Evo (limited) boxen actie? :p Met juni in zicht begint het weer te kriebelen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan