Genietmomentjes!

soms moet je van de kleine dingen in het leven genieten.
Kreeg net een berichtje van de maat waar ik met O&N zit dat ik maar beter alvast kon beginnen met wat vuurwerk die kant op verhuizen nu er nog niet zo op gelet wordt :)
Was bang dat zij zich misschien aan een eventueel verbod wilden gaan houden maar dat komt dus in ieder geval goed

Dat we met een grote groep knallen tegen het verbod. Het is belachelijk wat gaande is en wij moeten vanaf alle hoeken laten horen ( met waarheden ) van het gezeur over dieren tot aan het milieu dat vuurwerk NIET de oorzaak is van ellende!
Tot nu toe gaat het goed, en volhouden zo! Dat zijn mijn genietmomenten.

Of laatst de eerste oliebol, mnommnomnom :p

Vanmorgen te horen gekregen dat ik per 1 december een vast contract heb om bij 5 verschillende autobedrijven te komen polijsten/kleine schade te herstellen ( spot repair ):D

Ik geniet ervan dat ik al een bestelling heb kunnen doorzetten, dat het niet de oud en nieuw was die we hoopte heb ik naast mij gezet, maar nu vooruit kijken! Een nieuw begin en een mooie start van dit jaar! :D

's ochtends op de fiets bijna op je smoel gaan omdat het glad is omdat het fatsoenlijk gevroren heeft 's nachts :D

:biertje:

5XLN8dh.png

Als je op je werk zit, en er bij de skatebaan waar je uitzicht op hebt al in augustus luchthuilers afgestoken worden :handsup:

's avonds in de schemering een rondje door de wijk fietsen en de eerste kerstboom al bij iemand binnen zien staan!

Back
Bovenaan