[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt daarvoor gebruikmaken van de filters aan de linkerzijde. Daar kan je een merk aanklikken. Voor sortering binnen categorie gaat het op productnummer

Bedankt voor je reactie.
Ik mis nog wel eens een week actie. Deze artikelen komen dan vaak nieuw binnen. Bedoel meer dat als je bijvoorbeeld naar compound gaat dat je daar nieuwste eerst aan kunt klikken. Omdat je daar nu soms niet goed ziet welke er nieuw bijgekomen zijn

Bedankt voor je reactie.
Ik mis nog wel eens een week actie. Deze artikelen komen dan vaak nieuw binnen. Bedoel meer dat als je bijvoorbeeld naar compound gaat dat je daar nieuwste eerst aan kunt klikken. Omdat je daar nu soms niet goed ziet welke er nieuw bijgekomen zijn

Ik snap wat je bedoelt. Ik zal eens kijken of ik dat zo kan instellen op de website.

De weekacties hoef je niet te missen. Dit omdat er een aparte categorie is met weekacties. Deze word elke week veranderd.

Ik snap wat je bedoelt. Ik zal eens kijken of ik dat zo kan instellen op de website.

De weekacties hoef je niet te missen. Dit omdat er een aparte categorie is met weekacties. Deze word elke week veranderd.
Ik heb er naar gekeken maar ik kan de categarieen niet sorteren op plaatsing's datum dit kan ik alleen doen op prijs of op plu waar hij nu op staat.

Haha ik zie het, mijn excuses. Ze zijn aangepast en gelukkig stonden ze op de site wel goed.

Tevens hebben we de Heisenberg nóg wat scherper gemaakt. Deze is deze week € 195,-

Nieuwe toevoegingen in het assortiment.
Wij zijn vanmiddag bezig geweest met de voorraad. Hierin kwamen wij de volgende artikelen nog tegen die nog niet op de website stonden.
*Ruthless fan box
*3x mix compound
*Infinity
*HFF Masterbox (1stuk)
* Da wei detonator (1stuk)
*Supertolles 6
*Mixed emotion (vulcan)
*gold comet to color
*Cleopatra (vulcan)
*Sunbeam 1
*Crown mix
*Fast or furius 4
*unity of light (1stuk)
*collector
*Snake eyes
*Schwung verbund
*B-Boy
*Dragon
*Warrior
*Dance crew
*Tank
*Night Rider
*Decibull Salute box
*Happy thunder Q

Deze toevoeging is alleen in filiaal Haulerwijk.
Komende week/weken zullen er nog meer artikelen bij komen. Hier horen jullie dan meer over.

Vraagje, de Happy Thunder Q welke versie is dat? Vanaf 2018 is het geen all at once cake meer

Edit: kon het niet laten en heb de laatste unity of light meegepakt :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan