Mama Mia

Leuke dingen dit, jammer dat we ze dit jaar niet meer kunnen kopen. Ging echt giga hoog met een lekkere fluit en bevredigend boeket.

In de video ging ik volgens mij meteen door naar de volgende set single shots en hoor je me daar al enthousiast over worden :D

Leuke dingen dit, jammer dat we ze dit jaar niet meer kunnen kopen. Ging echt giga hoog met een lekkere fluit en bevredigend boeket.

In de video ging ik volgens mij meteen door naar de volgende set single shots en hoor je me daar al enthousiast over worden :D

Deze verraste mij ook positief..gelukkig nog een paar pakjes overgehouden..

Dat zou wel helemaal geweldig nieuws zijn. Deze zijn echt zo ontzettend gaaf.

Hier ook een Antal van gestookt, wat blijven het tog geweldige dingen. Fluit is echt lekker rauw en gaan echt goed hoog.

Dit blijft echt een geweldig stukje vuurwerk. Een aantal jaren achter elkaar deze mogen bewonderen in de straat, alleen helaas de afgelopen jaarwisseling niet. Ik hoop deze dit jaar zeker weer te bemachtigen en dat moet ook wel lukken aangezien deze onder de categorie mines vallen. Echt een geweldige langdurige fluit. Dit is nou typisch zo'n artikel dat je er elk jaar gewoon bij moet hebben. Zou hier heel graag een cake van zien 16/20 of 25sh. Dan heb je pas echt een geweldige fluitcake.

Top, ga deze zeker in de gaten houden. Heel karton schieten ervan zou al een heel leuk project zijn.

Back
Bovenaan