chrissie81
VWC lid
Lekker mini potje ook weer van Tristar, zelfde formaat en knallen als de Black Thunder;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hebben jullie filmpjes gemaakt?
Gaan de salutes echt zoveel harder dan de max sier burst in 30mm?
Een erg goede cake samen met de black thunder/strike.
Echt een aanrader. Vroeg in het jaar ligt de prijs rond de 8euro volgensmij en bij afname van een karton betaalde ik €6.25 per stuk en mocht je zelf kiezen hoeveel all at once en normale blackthunder/ strike je nam.
Worden deze kartonprijzen ook getoond op de website of is dit echt op aanvraag?
Ben verder wel benieuwd hoeveel er in een karton zitten en bij welke winkel je deze gekocht hebt. Ben van plan dit jaar ook een kijkje in Baarle te gaan nemen voor het eerst. Dus tips zijn welkom![]()
Top, bedankt Bonzo! Is er in Maart een speciale actieperiode? Dan wacht ik nog even met die mail. Klein beetje offtopic, maar zijn er naast de alpha 2" pijlen nog absolute aanraders (m.u.v. knallers) om mee te nemen uit baarle?Er zitten er (evenals bij zijn broertje van Tristar) 24 in een karton. Ze waren vorig jaar te koop bij Loots. De kartonprijzen zijn op aanvraag (lees: stuur Pieter een mailtje). Ik zou in maart de website goed in de gaten houden.