[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou vandaag gestort worden... Na zo veels emails en berichten op forum
. Paar keer gebeld geen gehoor van valk

En dit gaat om 400 euro ofzo.. zelfs duitsland had in 1 dag mn geld terug like cmon.. reageer op zn minst , ik was heel geduldig.. nu ik dit zie mischien te.

Zou vandaag gestort worden... Na zo veels emails en berichten op forum
. Paar keer gebeld geen gehoor van valk

En dit gaat om 400 euro ofzo.. zelfs duitsland had in 1 dag mn geld terug like cmon.. reageer op zn minst , ik was heel geduldig.. nu ik dit zie mischien te.
Zelfde hier, 700 euro nog te ontvangen...

Yo het zelfde hier, het is allemaal te begrijpen aleen en wat strakkere aanpak zou iedereen waarderen, maar jah we zijn er op naar volgend jaar!

Hier helaas nog niks ontvangen. Wat Michael ook zegt, wat strakkere aanpak zou veel onduidelijkheid wegnemen.

Ik hoop pas als het zeker is dat de verkoop door gaat . Scheelt ieder weer een hoop ellende tijd en geld

Op dit moment zegt niemand dat dat niet door gaat. Ze hebben gezegd dat het verbod eenmalig is. Dus ga ik er vanuit dat het dit jaar gewoon weer kan! En als je je daar niet prettig vind kan je ook wachten met bestellen. Ik kijk er in ieder geval al weer naar uit:)

Ik hoop pas als het zeker is dat de verkoop door gaat . Scheelt ieder weer een hoop ellende tijd en geld

Jij moet een cursus doen ‘ leer met geld om gaan’. Basis is...geld wat je niet hebt(wat je dus niet kan missen) moet je niet uitgeven.... deze tip was overigens gratis.

Jij moet een cursus doen ‘ leer met geld om gaan’. Basis is...geld wat je niet hebt(wat je dus niet kan missen) moet je niet uitgeven.... deze tip was overigens gratis.
Jij moet een cursus doen niet iets in te vullen voor andere want het ging puur om het princiepe deze tip was gratis..

Iemand enig idee wanneer de site van vuurwerkperdoos weer geopend is voor 2021?

Goedenavond

Op dit moment zijn wij hier nog niet mee bezig .
Zodra wij dit weer gaan doen zal ik dit hier bekend maken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Weet en snap niet heel erg goed wat jij met jou bericht wilt bereiken, maar als er klanten zijn die hier gewoon serieus naar vragen ( tis immers het valk vuurwerkperdoos topic) dan zal IK daar wel netjes op reageren.
In jou geval..... je hoeft niet bij ons te bestellen natuurlijk er zijn meer als genoeg winkels in nederland die vw verkopen, dus doe mij een lol en ga nou niet onze klanten lastig vallen omdat jj het gevoel hebt dat jij slecht behandeld bent, of omdat niet alles ging zoals jij dat graag wou( alles is toch uiteindelijk opgelost als ik me niet vergis)
Ga dan gewoon bij een ander vuurwerk bestellen, misschien is dat verstadiger.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Weet en snap niet heel erg goed wat jij met jou bericht wilt bereiken, maar als er klanten zijn die hier gewoon serieus naar vragen ( tis immers het valk vuurwerkperdoos topic) dan zal IK daar wel netjes op reageren.
In jou geval..... je hoeft niet bij ons te bestellen natuurlijk er zijn meer als genoeg winkels in nederland die vw verkopen, dus doe mij een lol en ga nou niet onze klanten lastig vallen omdat jj het gevoel hebt dat jij slecht behandeld bent, of omdat niet alles ging zoals jij dat graag wou( alles is toch uiteindelijk opgelost als ik me niet vergis)
Ga dan gewoon bij een ander vuurwerk bestellen, misschien is dat verstadiger.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch

Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch
Gozer, tyf een eind op en ga iemand anders pesten. De enige berichten die ik van jou zie zijn negatieve. Je geeft op eenieder af, het is alleen maar janken wat je doet. Ik hoop dat je je kleine teen stoot.

Hij slaat toch echt de spijker op de kop wat mij betreft, wat wil je nog bereiken met al het negatieve?
Denken is 1 ding, maar je wilt wel heel graag gehoord worden.

Toch nog ff een positieve noot... Ik ben prima geholpen door valk en Marcel in het bijzonder, had hij niet hoeven doen heeft hij wel gedaan:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan