Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou je mij die mail - liefst pm - misschien even kunnen sturen?De mail die je krijgt met het fictieve adres is wel een beetje knullig.
Zou je mij die mail - liefst pm - misschien even kunnen sturen?
Toen ik dit voorbij zag komen heb ik mij direct aangemeld. Ik heb nu nog wel wat kritisch vragen:
- Het vuurwerkmanifest wordt gesponsord en bijv. op Facebook etc. gepromoot.
--> Willen jullie dit ook zo gaan doen? Hierdoor kan je zeer veel mensen bereiken.
--> Wanneer je hiervoor een plan opzet is het ook eenvoudig om geld in te zamelen voor dit soort zaken.
- Ik zie op Facebook etc. bij veel gemeente of zorg instellingen voorbij komen dat ze tegen vuurwerk zijn.
--> Hoe gaan jullie hier samenwerkingen mee aan dat legaal consumenten vuurwerk juist gepromoot wordt?
--> Wat is de missie/visie omtrent het belagen van hulpverleners? Hier is vuurwerk niet het probleem maar juist het gedrag.
Ik geef per jaar behoorlijk veel geld uit aan vuurwerk, ik vind het geen probleem om voor het goede doel geld over te maken. Dan moet er wel een duidelijke strategie achter zitten die openbaar gemaakt wordt. Ik zou er ook graag over meedenken.
Denk bij HVLV steeds aan hvnl(hart van nederland)beetje jammer.Is er eigenlijk een reden dat er niet gewoon voor drieletterig VLV gekozen is?