Wat gaan jullie doen tijdens de verkoopdagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werken, maar dat was al wel gepland. Kom de 30e uit de nachtdienst en slaap dan nog tot een uur of 13.30 Daarna maar eens kijken of ik nog veel puf heb, want het zijn weer nachtdiensten van 12 uur na de kerst ... :sad:
De 31e maar zo gezellig mogelijk maken, en wat cat1 stoken met de kinderen.
Man, wat een schijtjaar !! :frusty:

Dit zal inderdaad het grootste gemis worden denk ik. De verkoopdagen zijn voor mij hét hoogtepunt van de oud & nieuw beleving. De tijd zal dit jaar gedood worden met het WK Darts volgen, Top2000 erop. Normaal schiet dat er bij in, nu volle bak tijd voor. Benieuwd hoe het me gaat bevallen, ik denk dat de 29e vooral een hele lange dag zal worden..

Toch besloten om de laatste week nog wat vuurwerk op te halen om toch dat gevoel erin te houden! Als is het maar Cat 1. Gaat om het principe oid haha. Voor de rest wat Cat1 projecten bedenken en knutsele en genieten van me vrije dagen!

De 29e en 30e zal niet veel anders zijn dan andere dagen.
De 31e beetje oliebollen bakken en cat1 stoken, smiddags de vuurkorf maar aansteken en verder stoken.

savonds zal het niet veel anders zijn, ik hoop om 12 uur nog veel te zien maar dat is afwachten.

Verlof ingetrokken, ga de 29, 30 en 31e gewoon werken. 31e wel maar tot 14.00 en dan Cat 1 stoken als een malle.

In plaats van de 29ste om 04:00 in de auto te stappen, een keer uitslapen. Daarna ben ik nog druk genoeg met het voorbereiden van een aantal projecten. De 31ste voor het eerst sinds jaren weer met de complete familie carbidschieten, incl. picknick. ‘S middags ook voor het eerst oliebollen bakken. Als ik het zo terug lees, ben ik nog druk genoeg, en krijg ik er toch steeds meer zin in :D

EjKoan7WkAINwrQ.jpg

De 28ste niet kunnen slapen, de 29ste om 5 uur al wakker want vroeg vuurwerk afhaalfilmpjes kijken. Tussendoor bij een aantal oliebollen kraampjes her en der in het land wat lekkers halen. Thuis in kartonnen dozen naar dat enórme bergje cat 1 gluren. Daarna even op bezoek bij vrienden die ik al een tijdje niet gezien heb. Dat is altijd zo leuk van her en der bestellingen plaatsen.
Vam de spanning niet warm kunnen eten en nog twee korte nachtjes. Alvast wat uitproberen omdat dat wachten op 31 december 1800 altijd zo lang duurt. En dan vanaf 1800 xtremerides bingewatchen en af en toe wat cat 1 stoken. Ik ben dit jaar in een leuke wijk met uitzicht op een wijk waar het al anderhalve maand raak is.

Toch nog vuurwerk en dat ik zelf alleen cat 1 stook. Ach ja, ik heb eten, drinken en een dak boven mijn hoofd. In een jaar als dezs iets om dagelijks even bij stil te staan. De dingen waar ik dankbaar voor ben.

Op naar 2021!

Zojuist besloten om morgenochtend gewoon naar Gerrit te rijden voor een beetje cat1. Ook net spullen in huis gehaald om zelf oliebollen appelflappen te bakken. Alles voor de sfeeâh!

Heb nog een cat1 bestelling geplaatst voor morgen. Heb ik nog een beetje het vuurwerk afhaal gevoel hopelijk. :tongue2:

Ik heb nog totaal niet het gevoel dat morgen de dag van afhalen geweest zou zijn. Sws is de hele decembermaand voorbij gevlogen.

Zat vuurwerkfilmpjes te kijken en gaf iemand een reactie dat het morgen de afhaaldag geweest zou zijn.
Eerlijk gezegd schrok ik er gewoon van.
Had het gewoon echt niet in de gaten.
Geeft wel een raar gevoel maar toch ook weer de stres want moet nu nog 1 nachtdienst draaien en toch nog redelijk wat op te ruimen thuis en voorbereidingen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan