[Verslag] Op bezoek bij Pirotecnia El Gato, s.l. Valencia tripreport.

Mooi verslag man. Hier gaat een echt vuurwerk hart echt sneller van kloppen.
Beter dit kijken, dan al die negatieve berichten in de linkse media. Maar hier word ik blij van; dank voor deze bijdrage!

Wij en ook namens Ivan (El Gato) willen Mark (en vader) bedanken voor dit fantastische verslag en foto,s. Het was leuk om jullie ontmoet te hebben en tot de volgende keer.

Ps
Er komen nog een compoundcake, crossette cake en nog een gemixte cake van El Gato in de webshop.
En nog wat kleinere artikelen.

Mvg Pyro-depot.de

Er komen nog een compoundcake, crossette cake en nog een gemixte cake van El Gato in de webshop. En nog wat kleinere artikelen.

Een crossette cake... :yes:

Edit: heb 'm al gezien in de catalogus van El Gato. Kan er echter geen beeldmateriaal van vinden...

Laatst bewerkt:
Wat een unieke ervaring moet dit zijn geweest zeg! Van opslag tot productieruimtes, echt heel erg interessant om te zien. Verslag leest lekker weg en de grote hoeveelheid foto's zijn een mooie toevoeging en zeker de moeite waard om de kleine foto's even te vergroten. Vind persoonlijk de foto's waarop de medewerkers van El Gato aan het werk zijn, inpakken Borrachos, productie quickmatch en Tracas echt heel erg gaaf om te zien. Bedankt voor dit sfeervolle verslag en uniek kijkje achter de schermen!

Wat een unieke ervaring moet dit zijn geweest zeg! Van opslag tot productieruimtes, echt heel erg interessant om te zien. Verslag leest lekker weg en de grote hoeveelheid foto's zijn een mooie toevoeging en zeker de moeite waard om de kleine foto's even te vergroten. Vind persoonlijk de foto's waarop de medewerkers van El Gato aan het werk zijn, inpakken Borrachos, productie quickmatch en Tracas echt heel erg gaaf om te zien. Bedankt voor dit sfeervolle verslag en uniek kijkje achter de schermen!
Thnx Jordi!

Zoals jullie op verschillende foto's kunnen zien ben ik aan het filmen, De video post ik hier zo snel mogelijk!

Leuk verslag, heb ook al het 1 en ander besteld bij Pyro depot. 1 ding wat me wel opvalt is dat er alleen een duitse beschrijving op de Sonora zit. Klein minpuntje wel gezien het aan de Nederlandse grens zit.

Voor de rest prima verslag, altijd leuk zo,n kijkje in een vuurwerkfabriek:thumbsup:
Dit label zit aan de andere kant.
ff.jpg

Zoals beloofd een video:
De eerste video is een korte promotie video en de andere is 12 minuten lang struinen door de werkplaatsen en opslagbunkers.
ps een groot deel van de productie is geautomatiseerd alleen mocht ik dat niet filmen in verband met de concurrentie.

Worden de EL Gato producten nou in Spanje of in China gemaakt ?. Ze hebben het de hele tijd over Spaans vuurwerk bij de cakes. In onderstaande video wordt een fabriek in China bezocht. Ik zie daar toch heel veel El Gato producten staan namelijk. Er wordt geadverteerd met vuurwerk uit Spanje. Made in China volgens mij.:p

Worden de EL Gato producten nou in Spanje of in China gemaakt ?. Ze hebben het de hele tijd over Spaans vuurwerk bij de cakes. In onderstaande video wordt een fabriek in China bezocht. Ik zie daar toch heel veel El Gato producten staan namelijk. Er wordt geadverteerd met vuurwerk uit Spanje. Made in China volgens mij.:p

El Gato is een Spaanse importeur, Produceert traca's en trueno's en andere knallers in Spanje.
al het overige is inderdaad China import. (dit is overigens geen geheim en de Chinese import heb ik een jaar geleden al vermeld in het verslag)

Back
Bovenaan