Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er komen nog een compoundcake, crossette cake en nog een gemixte cake van El Gato in de webshop. En nog wat kleinere artikelen.
Thnx Jordi!Wat een unieke ervaring moet dit zijn geweest zeg! Van opslag tot productieruimtes, echt heel erg interessant om te zien. Verslag leest lekker weg en de grote hoeveelheid foto's zijn een mooie toevoeging en zeker de moeite waard om de kleine foto's even te vergroten. Vind persoonlijk de foto's waarop de medewerkers van El Gato aan het werk zijn, inpakken Borrachos, productie quickmatch en Tracas echt heel erg gaaf om te zien. Bedankt voor dit sfeervolle verslag en uniek kijkje achter de schermen!
Dit label zit aan de andere kant.Leuk verslag, heb ook al het 1 en ander besteld bij Pyro depot. 1 ding wat me wel opvalt is dat er alleen een duitse beschrijving op de Sonora zit. Klein minpuntje wel gezien het aan de Nederlandse grens zit.
Voor de rest prima verslag, altijd leuk zo,n kijkje in een vuurwerkfabriek![]()
Worden de EL Gato producten nou in Spanje of in China gemaakt ?. Ze hebben het de hele tijd over Spaans vuurwerk bij de cakes. In onderstaande video wordt een fabriek in China bezocht. Ik zie daar toch heel veel El Gato producten staan namelijk. Er wordt geadverteerd met vuurwerk uit Spanje. Made in China volgens mij.