Fire-Freak
VWC lid
Afgelopen zaterdag heb ik er hier een aantal van afgestoken (2019); deze kwamen erg dichtbij de Funke fonteinen. Grootste verschil vond ik dat de Funke sterren wat langer branden, maar toch erg blij mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat was mijn ervaring ook inderdaadAfgelopen zaterdag heb ik er hier een aantal van afgestoken (2019); deze kwamen erg dichtbij de Funke fonteinen. Grootste verschil vond ik dat de Funke sterren wat langer branden, maar toch erg blij mee.
Toevallig nog het doosje over ivm batchnummer?
Gisteravond bij een maat wat cat. 1 getest. Hij had laatst de Nitro's gekocht en was na alle reacties toch wel benieuwd naar de liver ervaring. Het ging hierbij om de nieuwst batch, maar man wat waren deze dingen slecht. Als ik dan het filmpje van Vuurwerk Overijssel zie, dan ziet het er echt goed uit, met mooie dikke zilveren sterren. Uitgaande van de versie in daty filmpje snap ik de vergelijking met de Silber Fontänen/Silbertürme nog enigzins.
De prijs is natuurlijk scherp voor 10 van die dingen, maar ik betaal dan liever een paar euro meer voor Funke. Die overigens ook kort, maar wel krachtig en kwalitatief hoogwaardig zijn.
Hieronder een paar foto's van de Nitro (links) in vergelijking met de Silberturm grün (rechts). Meerdere foto's gemaakt gedurende de brandtijd voor een eerlijk beeld.
Bekijk bijlage 58850
Bekijk bijlage 58852
Bekijk bijlage 58854
Toevallig nog het doosje over ivm batchnummer?
Bekijk bijlage 58931
Baal ervan dat ik niet naar de batch nummers heb gekeken. Lagen nog zoveel pakjes, denk dat er echt wel nog wat 2019 tussen zat, maar gewoon domweg de bovenste gepakt! Balen!![]()
Nitro 2019 (links) vs 2020 (rechts)
Nitro 2019 (links) vs Funke Silber Fontänen (rechts)
Toevallig van de 2020 versie nog een batch nummer?
Je kan even naar huizen rijden voor funke, daar woon je niet zo ver vandaan toch?
Goede versie is ?E202049-?350-02 , de vraagtekens betekent dat de letter niet goed leesbaar was
Ik heb 05 en 14 aan het einde, vanavond eens testen![]()
deze dingen zijn top nu dat je geen knal meer mag hebben je steekt hem aan en gaat er met je voet op staan dan knallen ze goedzag het op een jou tube er een filmpje van zelf nog niet onder vonden en geen tijd er voor .
Wel zonde van je schoenen/voeten. Het is maar wat je er voor over hebt. Is het eigen risico eigenlijk omhoog gegaan dit jaar?