Cat 1 Dirk van de broek

eumetazoa

VWC lid
Ik heb zojuist een 5 euro pakketje bij de dirk gekocht.
Zitten er 4 mines in!
Ik had een fonteintje gedacht dus niet goed gefilmd maar zal er vanavond één in het donker opnemen!

de mine uit het cat 1 pakket

Assortiment helaas niet goed gelukt door personeel.

Dit is toch hoe een mine werkt? Ga vanavond het gehele effect filmen. Had nooit gedacht dat het een mine was.

Was vandaag bij de Dirk, helemaal niets in de schappen gevonden.
Afgelopen zondag geweest, lag alleen het kinderpakket met knalerwten, sterretjes en zo. Ook ijsfontijnen waren er nog, maar de rest lag er niet meer.

De folder van Dirk ging in per 6 december. Als je daar tijdig bij was, heb je gewoon misgegrepen.
Op zich waren het geen slechte deals: Een groot Partyland pakket met 14 potjes (fonteinen waarschijnlijk), 10 euro. Twee kleinere pakketten van elk 10 potjes; 5 euro.

Dit is toch hoe een mine werkt? Ga vanavond het gehele effect filmen. Had nooit gedacht dat het een mine was.

Dit is hoe een mijn werkt inderdaad. Je hebt het alleen (logisch ook) niet goed gefilmt omdat het effect van de mijn boven je kader uitvloog. :)

Als het echt mijneffecten zijn, hoe bescheiden dan ook, dan is het wel een leuk pakket om te hebben. :)

Sinds vandaag weer in de verkoop tot 26 december.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, kijk rond zou ik zeggen. Kwaliteit, geen idee. Zie filmpjes hierboven. Imo niet slecht.

Van hun eigen folder
"Geldig van zondag 20 december t/m zaterdag 26 december 2020"

1.png

Kan het fout hebben, maar volgens mij is Sierpakket 10-dlg gewoon deze.
5euro lijkt me een goede prijs

20211215_134838.jpg

Net bij de Dirk geweest en deze fonteinen van Broekhoff gevonden voor €2,50. Is een kleine vestiging dus misschien hebben de grote vestigingen een breder assortiment (dit was het enige wat ze hadden).

Ik zag ze ook liggen, heb er een paar meegenomen. Zojuist eentje getest en was een leuk effectje.

Back
Bovenaan