Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Heb net €99 opgehaald, had lekker in m'n nest kunnen blijven liggen. Knetterrotjes zijn kak, nitro's zijn kak, fonteinen mix is een schim van wat het was. Alleen de knetterkings zijn beter dan vorig jaar. Ach ja, het gaat toch allemaal op een hoop dus k hoop dat daar nog wat moois van komt..

Heb net €99 opgehaald, had lekker in m'n nest kunnen blijven liggen. Knetterrotjes zijn kak, nitro's zijn kak, fonteinen mix is een schim van wat het was. Alleen de knetterkings zijn beter dan vorig jaar. Ach ja, het gaat toch allemaal op een hoop dus k hoop dat daar nog wat moois van komt..

Heerlijk die positiviteit die er vanaf spat bij je.

Net video van aw gekeken, die fontijnenmix is echt bagger dit jaar.. die knetter fontijn knettert niet eens....

Ja lelijk zeg, ik vond dat vorig jaar veruit het beste pakket met leuke fonteinen. Hebben ze opeens volledig andere effecten erin gedaan en alle knetter eruit. Ook geen blauw meer in die knetter fonteinen. Best een domper, heb nu 3 pakken meuk.

Een knetterfontein die niet knettert is gewoon oplichting wat mij betreft, opeens is het van goedkoop naar toch wel duur gegaan voor wat je krijgt. Nitro’s zouden 7,5g moeten hebben dat is echt bullshit

Bij 2 winkels hier in de omgeving lag helemaal niets. Nog nagevraagd en ze gaven aan dat het binnenkort in de winkel komt. Heel apart. Ergens anders naar een Aldi gereden en daar lag alles nog op voorraad. Toen ik aankwam zag ik iemand met een kar vol vuurwerk lopen en verder helemaal niemand. Toen ik zelf alles had kwamen er steeds meer mensen voor het vuurwerk. Wel heel apart dat het bij de ene winkel de 15e al in de schappen ligt en bij sommige, op de dag dat ze het horen te verkopen, nog niets...

Enige producten die het nog waard zijn zijn de ratellinten, knetterrotjes en de knetterkings. Ben blij dat ik niet de fonteinenpakketten nog heb gehaald als er geen knetter in zit. Toch misschien maar nog een keer kijken of de Lidl nog wat leveringen krijgt.

Rond half 9 me rondje door Purmerend gedaan. Bij het station lag de helft van het assortiment in de schappen, er waren volgens mij geen genoeg bakken vrij. Bij de 'Grote Deen Wagenweg' (voor de kenners), was alles aangevuld. Knetterlinten waren nog wel ruim aanwezig.

Het viel mij op dat het zo rustig was of er waren al gewoon heel veel mensen voor mij.
Ik had het inderdaad ook veel drukker verwacht. Die van station had in de ochtend(voor 8u) nog niks in de schappen liggen. Ik heb alles vanuit het magazijn meegekregen. Wagenweg lag alles in de schappen.

Tmp.jpg
Tmp1.jpg

Heb ook nog niks gehaald, maar inderdaad erg zonde van vooral die fonteinen. Twijfel nog om langs te gaan. Misschien alleen voor wat ratellinten.

Aldi Purmerend heeft nog genoeg :)

Toch wat meegenomen om te kloten, ook al is het niet veel het gaat hier om cat1, waar maken we ons druk om :)

Aldi Purmerend heeft nog genoeg :)

Toch wat meegenomen om te kloten, ook al is het niet veel het gaat hier om cat1, waar maken we ons druk om :)

Daarom juist. Het is maar Cat1 dus moet het wel goede Cat1 zijn anders is het helemaal ruk. En dat is het dus helaas dit jaar bij de Aldi. Blij dat hier al flink bij de Lidl is ingeslagen.

Ik heb 3 knetterlinten van de lidl (links) en de aldi (rechts) zojuist met elkaar vergelijken qua inhoud. Wat me opvalt is dat de balletjes van de Lidl zwarter zijn, maar de linten van de aldi zijn beter gevuld.

knetterlintvergelijking.jpg

Ik heb 3 knetterlinten van de lidl (links) en de aldi (rechts) zojuist met elkaar vergelijken qua inhoud. Wat me opvalt is dat de balletjes van de Lidl zwarter zijn, maar de linten van de aldi zijn beter gevuld.

Bekijk bijlage 58657

En ook bij de Aldi zit er veel verschil in de linten. Net wat video's op YT bekeken en die van PyroteamDelft gaan bijvoorbeeld heel snel en best ok.

Er is dan toch best wat spul verkocht. Op jou foto's zijn de schappen stuk voller.
Om hoe laat was jij er?
Ik was er rond 7:30. Ben beide langs geweest om te kijken hoe druk het is.
Locatie station stonden we met een paar man in de winkel en Wagenweg stond er niemand bij de schappen.

Wat een flut kwaliteit die Aldi fonteinendoos, die gaat in ieder geval retour vandaag. De knetterlinten, nitros en knetterotjes ga ik wel houden.

Back
Bovenaan