[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net de bestelling cat1 opgehaald bij Dennis. Bedankt weer!

ps die Vulcan ‘astronauten’ zijn best slecht. Ik wilde er 2 proberen maar die deden het niet. Toen nog 4 gepakt en ook daarvan deden er 2 niet. :cry:

Heb net de bestelling cat1 opgehaald bij Dennis. Bedankt weer!

ps die Vulcan ‘astronauten’ zijn best slecht. Ik wilde er 2 proberen maar die deden het niet. Toen nog 4 gepakt en ook daarvan deden er 2 niet. :cry:

Dat is vreemd maar ik zal het een nakijken

Dinsdag waren ze gelost bij Vulcan Woensdag had ik ze binnen inmiddels zijn ze ook uitverkocht bij Vulcan dus zal het nakijken eens in me voorraad.

Laatst bewerkt:
Beste freak

De eerste afhaaldag zit erop in CAT1 :cry:

Al met al wel leuk om te zien hoe klanten er alles aan doen om er toch wat leuks nog van te maken met het gezin we doen er ook alles aan om elke keer iets nieuws in de shop te plaatsten.

Verder hebben we nu ook 19-12 een extra afhaaldag aangemaakt in de shop vanwege kerstmis.

Een fijne pakjes avond allemaal

Volgende week zaterdag gaan we weer extra open voor afhalen 19 December.

We hebben vandaag weer een hoop aangevuld en aangekocht:

Funke Luchthuilers Groen
Funke Luchthuilers Geel
Original Meter Pakket
COLOUR CONICS 4 STUKS
Hans Dampf 8 leuke fontein

Verder zijn we bezig met de laatste knetterballen en Knetterlinten we hebben de bulk actie nog lopen.

Tevens is het de laatste keer ook dat de funke artikelen beschikbaar zijn meer is er niet meer.

Wil je hier van profiteren wees dan op tijd.

Vuurwerk Almere haven

Beste klant en volgers
We hebben besloten om ook voor de kerst nog een extra afhaal dag in te plannen 👍.
Heeft u een order geplaatst dan is het mogelijk om hem eventueel op 19-12 op te halen.
Wilt u dan u ordernummer mailen dan zetten wij hem om naar 19-12 en krijgt u een nieuwe afhaal bon

[email protected]

bestellen is ook gewoon mogelijk voor deze dag www.vuurwerkalmerehaven.nl

nog beschikbaar ook in de shop.

Funke Luchthuilers Groen
Funke Luchthuilers Geel
Original Meter Pakket
COLOUR CONICS 4 STUKS
Hans Dampf 8 leuke fontein

en natuurlijk nog meer artikelen ruim 60 stuks.

extra dag.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan