UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij een misdrijf krijgt u altijd een strafblad (als u ouder bent dan 12 jaar). Bij een overtreding hangt het af van de soort overtreding en de opgelegde straf. Als u een strafblad heeft staat u geregistreerd bij Justitie. Een strafblad heet officieel 'uittreksel justitiële documentatie'.
Ik heb het over je aantekening als je toch vuurwerk afsteekt wat voor gevolgen dit kan hebben.

Pfff echt niet te geloven wat een poppenkast dat kabinet van ons land.... ik voel me er echt zo klote over ze hebben nu officieel alles afgepakt waar ik mijn plezier aan beleef.
Trieste lui zijn het, kheb zojuist even Rutte en Grapperwous op hun bakkes gespuugd op het scherm van me ipad. Het gaf me even een goed gevoel maar dat verdween snel weer toen ik dacht aan wat ze me hebben afgepakt.
1 grote poppenkast die politiek

Gewoon, er komt te staan dat je buiten de toegestane tijd hebt afgestoken.

Let wel dat gaat om cat2

Iedere boete komt op je justitieel documentatie register.

Bangmakerij dus.

Steek je prof aan heb je wel een probleem.

Alleen het laatste stukje gehoord. Veelvuldig in de chat voorbij gekomen maar echt een diepe buiging voor je kerel. Hoorde op het eind de emotie in je stem, vind het nog knap dat je het droog hield. Goede, nette en heldere teksten. We gaan er gewoon keihard voor vechten het komend jaar!

Ik ben er zo kapot van boys!
Het is zo oneerlijk, zo onterecht..
Alle freaks, alle vaders en zoons, niemand kan zich verplaatsen in ons.
Dit doet zoveel pijn, wat een ellende

Bij een misdrijf krijgt u altijd een strafblad (als u ouder bent dan 12 jaar). Bij een overtreding hangt het af van de soort overtreding en de opgelegde straf. Als u een strafblad heeft staat u geregistreerd bij Justitie. Een strafblad heet officieel 'uittreksel justitiële documentatie'.
Qua boete begint aantekening bij €100...daarom is corona boete naar €95 gebracht = geen aantekening. Bij aantekening is nog verschil overtreding = staat 5 jaar, of misdrijf = staat 20-30 jaar. €100 boete zal onder overtreding vallen.

Qua boete begint aantekening bij €100...daarom is corona boete naar €95 gebracht = geen aantekening. Bij aantekening is nog verschil overtreding = staat 5 jaar, of misdrijf = staat 20-30 jaar. €100 boete zal onder overtreding vallen.

En je krijgt geen bewijs van goed gedrag wat veel werkgevers tegenwoordig vragen

niels, respect voor jou wat ben jij een topper man!
Je hebt er alles aan gedaan en gezegd wat je ervan vind op de radio!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan