Vuurwerkliefhebber34
VWC lid
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik ben vanavond rond 18:15 live te horen op Radio 1...
Ik ga naar jou luisteren topper. Ben benieuwd naar hun tegen argumenten van de radio. Maak gehakt van ze ze verdienen het.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik ben vanavond rond 18:15 live te horen op Radio 1...
Te voorspelbaar en doorzichtig dit, symboolpolitiek om falend zorgbeleid te verdoezelen over de rug van vuurwerkliefhebbers. En zoals eerder gezegd, het mag wat kosten. Gelukkig laten ze u en ik betalen.
Bah bah bah!
Dit plan kost gewoon 30.769 per 'slachtoffer' (uitgaand van de 1300). En natuurlijk zijn nu niet alle slachtoffers voorkomen, in tegendeel. Wat een bizar plan.
EEN EN DERTIG DUIZEND EURO
Ik ga naar jou luisteren topper. Ben benieuwd naar hun tegen argumenten van de radio.
Juist, dat past wel in de "grotere agenda".Ze gooien nu met geld alsof het niets is, alsof ze het onbeperkt hebben. Dit is een voorbode op wat komen gaat in 2021. Het geld dat we bezitten zal straks niets meer waard zijn en daarom kunnen ze er nu mee smijten. Volgend jaar volgt een wereldwijde financiële reset.
Precies dit! Ruim de tijd gehad op te schalen. Doen we niet, en nu dit. Het falen van het kabinet wordt alsmaar zichtbaarder. Pijnlijke is, chef Rutte en De Jonge worden geprezen zodra het vaccin beschikbaar is. Dan is iedereen vergeten waarom we 'overvolle' ziekenhuizen hadden. Niet omdat er echt zo veel zieken waren. Nee, de capaciteit was veel te laag
Lol de persconfeerentie persoon weet vgm niet dat hij al aan het streamen is. Hij zat net een #geenvuurwerkverbod video te kijken. En je zie hem van alles doen
waar staat dit?100 euro boete en een strafblad bij afsteken van vuurwerk. Kansloos
100 euro boete en een strafblad bij afsteken van vuurwerk. Kansloos
waar staat dit?
Ik ga ook luisteren! Blijft belangrijk om te vertellen waarom een (defintief) verbod onzinnig is