uxenve
VWC lid
Damn, ik haat die onzekerheid!
Anders ik wel... maar aan de andere ben ik ook heel blij met die onzekerheid. Hadden we nu nog 8000 besmettingenvgehad dan was het sws game over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damn, ik haat die onzekerheid!
Denk helaas niet dat het dat betekent.
De motie is waarschijnlijk aangehouden omdat deze achterhaald is.
De motie roept n.l. het Kabinet op om met een vuurwerkverbod te komen.
Het Kabinet heeft echter al laten doorschemeren dat zie hier zelf al mee bezig zijn. Dan heeft die oproep niet veel zin meer. Ze houden de motie dan aan om af te wachten waarmee het Kabinet zelf komt.
Door de motie aan te houden kunnen ze deze later alsnog in stemming brengen als het Kabinet terugkrabbelt o.i.d.
De dalende cijfers werken in ons voordeel inderdaad!Hopelijke zorgen de afnemende corona besmettingen voor onenigheid, dat zou ik me kunnen voorstellen. Als die daling dan doorzet de komende dagen zou het motto van Groen Links tot een motie geen hout meer zagen, al doet het dat sowieso niet..
Ik slaap al 2 dagen slecht en onrustig, de 'magie is ervanaf'Hopende dat dit genoeg is. Ik zit al twee dagen min of meer te rouwen. Leef tussen hoop en vrees. Dit kan toch niet waar zijn?
Hier ook zeer slecht geslapen... hele week leef je in onzekerheid, het ene uur heb je weer hoop door sommige berichten en het andere uur zakt je de moed in de schoenen..Ik slaap al 2 dagen slecht en onrustig, de 'magie is ervanaf'
Hier ook zeer slecht geslapen... hele week leef je in onzekerheid, het ene uur heb je weer hoop door sommige berichten en het andere uur zakt je de moed in de schoenen..![]()
Ik moet zeggen dat het me nog meeviel bij Beau. Hij bleef aardig netjes en correct en zorgde misschien wel voor begrip. ik denk dat uitstel afstel wordt. op een gegeven moment wordt het zo kortdag dat men niet meer met droge ogen kan verkopen dat het niet meer mag.Gisteren nog een interessante discussie bij "Beau" https://www.gids.tv/video/275321/beau-gemist-michel-adam-over-vuurwerkverbod-gaat-veel-ellende-komen. Wellicht wel de meest extreme verkoper aan het woord gezet aan tafel. Ik moet zeggen er wordt hier tenminste een fair podium gegeven aan zowel de zorg als de vuurwerk verkoper, en eind van de rit, hadden de dames die in de zorg werken niet zo heel veel in te brengen dan dat ze nu al overspannen rond lopen. Maar dat heeft een totaal andere oorzaak, dan had de overheid in de afgelopen 5 jaar niet zo moeten snijden in de zorg, dan had de wereld vandaag de dag er heel anders uit gezien voor het zorgpersoneel! Het blijft koffiedik kijken, iedereen beredeneerd al dat het niet door gaat maar zoals meerdere mensen voor mij al schrijven..de cijfers droppen elke dag, ene dag -1000 andere dag -6. Ernst kuipers staat met een smile op zijn gezicht te vertellen dat de besmettingen zo mooi afnemen en de ziekenhuizen een stuk minder belast raken.
Al met al is het vrijdag denk ik te vroeg om een verbod aan te kondigen, dit zou in mijn optiek minstens nog 2 weken moeten vooruit geschoven worden om het verloop van de besmettingen goed te kunnen meten.
Krijg dat maar eens tussen de oren in Den haag.Same here. Ik ben net als iedereen hier een freak in hart en nieren. Ik leef hier al 10 maanden naar toe samen met mede freaks. Waarom kan dit wel binnen een week geregeld worden?. Ik denk dat ze beter geen verbod kunnen doen, want ik voorzie veel overlast waar de handhaving zijn handen aan vol gaat krijgen en ook de zorg.
Ik slaap al 2 dagen slecht en onrustig, de 'magie is ervanaf'
Vooral de magie he, je hoort nu, anno november met helemaal niks anders bezig te zijn dan sfeer te proeven, producten te bekijken voor de honderdste maal, winkels welke hun vitrine’s langzaam aan het afronden zijn te bezoeken. Maar nee, dat is ons al afgenomen..