[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omtrent de Katan oldskool producten gaan we bekijken wat we nog kunnen doen. Maar we beloven niks @Pointer.

Met vriendelijke groet,

Vuurwerk Outlet

Laatst bewerkt:
Nieuwe toevoeging gedaan aan de website.

Mama Mia van Katan Verkrijgbaar in Haulerwijk en Vierhuizen.
Mama mia.png

Triple thunderking van katan verkrijgbaar in alle filialen.
triple thunderking.png

Mooie aanbiedingen hoor. Fijn 2 Screams en wat kleingrut kunnen scoren (wel ook weer wat vergeten, aargh), zal m'n laatste bestelling hier wel zijn dit jaar, dank VWoutlet! :thumbsup:

Van Halloween knallen we door naar een week vol MYSTERY!!!!
Iedere dag een nieuwe mystery deal 6 dagen lang!

mystery_week_social.jpg

Laatst bewerkt:
Ik wil de pret niet bederven, maar ik hou er gezien de hetze tegen vuurwerk en de stemming in Den Haag serieus rekening mee dat de vuurwerkverkoop dit jaar wordt verboden onder het mom van corona.
Stel dat dit gaat gebeuren, wat dan? Velen (ook ikzelf) hebben al vroeg in het jaar diverse bestellingen gedaan. Blijven die een jaar staan? Worden de bestellingen geannuleerd en het geld teruggestort?
Laten we hopen dat het voorbarig is, maar ben toch benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn.

Erg leuke acties! Ik wacht toch even met verder bestellen tot Den Haag zich heeft uitgesproken over een eventueel vuurwerk verbod.

Gaaf hoor! Nog niets aangeschaft in de mysterieuze tot nu toe maar wellicht komende week... Leuke actie in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan