Muziek

Rainbow In The Sky! Wie is er niet mee opgegroeid? Dé stem van de nineties is toch echt wel Ingrid Simons met de ene na de andere hit waar haar stem op te horen was. Hoogtepunt was toch wel Rainbow in the Sky, het bekendste Happy Hardcore nummer van DJ Paul Elstak bestaat 25 jaar. Een mooi moment om die tijd te herbeleven. De Rainbow Ravers hebben samen met Ingrid Simons het nummer opnieuw opgenomen en in een speciale NL Mix uitgebracht. Het nummer is onder andere geschreven door Frank Van Etten en geproduceerd door De Doelleazen. Ingrid Simons, bekend van het origineel, staat met haar stem garant voor het échte jaren 90 gevoel!

Wie van Goa psytrance houd. En van lange mixen... dan is deze echt een goede. Super opbouw!

www.youtube.com/watch?v=W9khpBhnjOk&ab_channel=MrLemilica2[/url]

Nog steeds een prima stem, maar de clip is naar mijn mening een gemiste kans...

Ingrid Simons, bekend
van het origineel, staat met haar stem garant voor het échte jaren 90 gevoel!

Even een reactie op dit stukje want deze Simons heb helemaal niks met het origineel te maken(of ik moet heel iets raars zeggen).En was Saskia De Geus Aka Shaydie de zangeres van Dj Paul elstak. Shaydie (Rotterdam, 11 september 1973), pseudoniem van Saskia de Geus, is een Nederlandse zangeres en danseres. Ze is bij het grote publiek bekend geworden als de zangeres van de happy hardcore hits van DJ Paul Elstak. Ze was het boegbeeld in de videoclips van de 4 grootste hits van DJ Paul Elstak: Luv U More, Rainbow in the Sky, Don't Leave Me Alone en The Promised Land.

Simons is de stem achter de hitsingle No Time 2 Waste van T-Spoon.

Nog meer prachtige 90s sounds.

Deze was ook zo lekker, en nog steeds!!

Dat klopt niet wat je nou zegt Tatanka. Ze zegt zelf dat ze rainbow in de sky en luv u more heeft ingezongen in die tijd. En Shaydie is naar voren geschoven om het gezicht te zijn omdat simons dat zelf niet wou.
hier een link naar pagina van ekdom srcoll na beneden en daar staat intervieuw met simons.
https://www.radio10.nl/ekdomindemorgen/rainbow-in-the-sky-live-bij-ekdom-in-de-morgen

als je op deze tekst klikt op de site dan hoor je het intervieuw
Ingrid zong superveel hits in de 90's en is ze nog lang niet zat!

Nog steeds een prima stem, maar de clip is naar mijn mening een gemiste kans...
Dit nummer en clip is als een soort van dolletje gemaakt door radioNL. En voor de clip hebben ze luisteraars gevraagd of ze een filmpje wouden maken van zichzelf tijdens dit nummer.

Back
Bovenaan