vwrules VWC lid 7 dec 2016 #1 Artikelnummer: 153 Artikelnaam: Valk Bomb LTD Assortiment *NIEUW 2016* Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: 5 x 16 schots Effectomschrijving: De VALK'S BOMB LTD heeft 5 top cakes uit de HEAVY LEGEND serie. Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Kartoninhoud: ... Richtprijs: € 34,95
Artikelnummer: 153 Artikelnaam: Valk Bomb LTD Assortiment *NIEUW 2016* Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: 5 x 16 schots Effectomschrijving: De VALK'S BOMB LTD heeft 5 top cakes uit de HEAVY LEGEND serie. Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Kartoninhoud: ... Richtprijs: € 34,95
MGMT VWC lid 13 dec 2016 #2 Ik twijfel. Aan de ene kant leuke box voor de vooravond, aan de andere kant zit ik over mijn budget heen en is dit verleidelijk om te schrappen...
Ik twijfel. Aan de ene kant leuke box voor de vooravond, aan de andere kant zit ik over mijn budget heen en is dit verleidelijk om te schrappen...
Koala VWC lid 9 nov 2018 #3 Iemand deze wel eens geschoten? Edit 10 minuten later: Als je gewoon eerst es kijkt voordat je typt, had je m gevonden.... Laatst bewerkt: 9 nov 2018
Iemand deze wel eens geschoten? Edit 10 minuten later: Als je gewoon eerst es kijkt voordat je typt, had je m gevonden....
D dedon VWC lid 14 okt 2020 #5 Ik heb er 2 geschoten van rubro afgelopen O&N. Opzich heel leuk in de voor avond, alleen zelfs bij vastzetten van de cakes vielen ze om.
Ik heb er 2 geschoten van rubro afgelopen O&N. Opzich heel leuk in de voor avond, alleen zelfs bij vastzetten van de cakes vielen ze om.
happy4ever1968 VWC lid 12 nov 2020 #7 Afgelopen oud en nieuw een vol karton doorgelont. Veel chaos voor relatief weinig geld
Neotrixx VWC lid 18 dec 2023 #8 heerlijke cakes waren dit. mini compound voor ik dacht €13 euro, echt niet normaal!
Vuurwerkk023 VWC lid 17 mrt 2025 #9 Op film komt er best een goede burst over op mij. Denk dat dit echt ideaal stookvoer is voor een prima prijs.
Op film komt er best een goede burst over op mij. Denk dat dit echt ideaal stookvoer is voor een prima prijs.