Collectiefoto's 2020-2021

Om gelijk na 18:00 uur iets te stoken, check. Om gedurende de avond iets te stoken, check. Om na twaalven het nieuwe jaar goed in de te luiden, check. Waarom zou ik nog meer nodig moeten hebben. :cool:

tji8l6.jpeg

Edit (en compleet off-topic): ik zie trouwens wel dat ik even moet stofzuigen dalijk. :p

Deze pijlen vorig jaar voor een prikkie kunnen kopen:handsup:. Dus over van vorig jaar. Leuk spelletje misschien om te raden welke 2 pijlen assortimenten dit zijn? In ieder geval, een mooier boeket kan een vuurwerk freak zich niet wensen. :D

IMG_20201003_222522.jpg

IMG_20201003_222746.jpg

Deze pijlen vorig jaar voor een prikkie kunnen kopen:handsup:. Dus over van vorig jaar. Leuk spelletje misschien om te raden welke 2 pijlen assortimenten dit zijn? In ieder geval, een mooier boeket kan een vuurwerk freak zich niet wensen. :D

Prachtig die Diamond Collection pijlen, heb ze gelukkig ook kunnen scoren afgelopen jaar! Nu in de verzameling naast de Russian Treassure (die echter dummy is).

IMG_20200919_165838.jpg

Net eens even de la opgeruimd, kwam van alles tegen...
Voor de sfeer maar even gepositioneerd onder de Kids Tree welke toevallig in de garage stond..

89C6D61D-A40C-4706-BDD3-B8A0E4FFC837.jpg

Back
Bovenaan