Nitraat12 VWC lid 3 dec 2019 #1 Te koop aangeboden: nieuwe ongedragen zip fleece sweater maat XXL. De sweater heeft een geborduurd Vuurwerkland logo op de borst Is altijd onderdeel geweest van mijn verzameling die ik aan het uitdunnen ben. Vraagprijs: €10,- Verzenden tegen meerprijs mogelijk Laatst bewerkt: 20 sep 2020
Te koop aangeboden: nieuwe ongedragen zip fleece sweater maat XXL. De sweater heeft een geborduurd Vuurwerkland logo op de borst Is altijd onderdeel geweest van mijn verzameling die ik aan het uitdunnen ben. Vraagprijs: €10,- Verzenden tegen meerprijs mogelijk
Nitraat12 VWC lid 7 sep 2020 #4 subarufreak zei: Wat heb je nog meer in je verzameling wat je weg doet ??. Grt Klik om te vergroten... Nee helaas dit vest is het laatste wat ik nog verkoop
subarufreak zei: Wat heb je nog meer in je verzameling wat je weg doet ??. Grt Klik om te vergroten... Nee helaas dit vest is het laatste wat ik nog verkoop
Nitraat12 VWC lid 20 sep 2020 #5 Uppp, Wij kan ik blij maken met deze sweater voor €10,- ex verzenden?