Phantom

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1225
Artikelnaam: Phantom
Bruto Gewicht: 170 gram
Netto kruitgewicht: 15 gram
Aantal schoten: nvt schoten
Effectomschrijving: De Phantom verdwijnt al draaiend in de lucht!
Afmeting:
Max. tube diameter: nvt
Tijdsduur: nvt sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 40/3
Adviesprijs: 5,95
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1225-Phantom-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier was echt enorm benieuwd naar, maar wat ziet dit er op de productvideo geweldig uit zeg. Echt respect voor Wolff en ook China Red met vermoedelijk een omlabeling dat ze dit op de markt weten te brengen. Kijk hier echt al enorm naar uit om deze zelf af te steken de 31ste.

Ziet er op beeld inderdaad veelbelovend uit. Hier gaan we zeker een doosje van scoren.

Dat ziet er dikke prima uit zeg, die moeten er zeker bij komen. Geweldig stook spul.

Vorig jaar had een straatgenoot de Funke variant. Erg om moeten lachen. Dus deze neem ik zeker mee

Hier inmiddels ook 4 pakjes besteld en kijk er enorm naar uit, lekker van genieten.

Hierbij een 'straatfilmpje' van de Phantom van Wolff. Dit ziet er echt heel erg goed uit en wat is dit een geweldige toevoeging aan de collectie. Ik hoop dat we hier nog jaren van kunnen genieten in de collectie van Wolff, want 1 ding is wel zeker: dit artikel wil ik elk jaar wel stoken. De fluit gaat zelfs nog even door als de Phantom al de lucht in schiet en dat is wat mij betreft het puntje op de I :handsup:

Back
Bovenaan