[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is in feite toch gewoon een kastje wat een elektrisch schokje door een draadje heen jaagt?
Wellicht dat de ontstekers die er bij horen een ander verhaal zijn.

Nope met een slechts een ‘schokje’ krijg je bijna nooit visco aan.

In het klemmetje zit een dun gloeidraadje wat eerst door de dikke visco heen brand en vervolgens laat ontbranden.

Dit bracht Schuurmans tijdens het millenium al op de markt en oa sommige Vulcan dealers verkopen het nu ook nog.

Je ‘bewerkt’ consumenten vuurwerk en dat mag officieel niet.
Maar tape en kabelbinders valt daar officieel ook onder en wordt ook niet tot nauwelijks op gecontroleerd/gehandhaafd.

Dit bracht Schuurmans tijdens het millenium al op de markt en oa sommige Vulcan dealers verkopen het nu ook nog.

Je ‘bewerkt’ consumenten vuurwerk en dat mag officieel niet.
Maar tape en kabelbinders valt daar officieel ook onder en wordt ook niet tot nauwelijks op gecontroleerd/gehandhaafd.

Vind het wel interessant. Weet niet of dit wel als bewerken gezien kan worden.
Je bent immers geen losse cakes aan elkaar aan het verbinden en ook niet aan het priemen. Er word dus aan het product zoals het getest en toegelaten is niks bewerkt of gemodiciceerd.

Voor de liefhebbers vind ik het mooi dat ze zo'n schiet kistje verkopen. Of het wel of niet gebruikt mag worden, is dat zo relevant? Hoeveel van ons knopen meerdere cakes aan elkaar? Bijna iedereen wel denk ik. Mag toch ook niet? Dus om mijn mening even te geven.. dat speculeren of dit wel of niet verkocht/gebruikt mag worden snap ik niet echt. Daarbij is zo'n systeem super veilig lijkt mij.

Beter laat dan nooit.
De nieuwe weekacties staan online.

Spinnerz 2 colorz €75,-
glitter willow 2 colorz €75,-
radical power €39,-
violet waterfalls €17,50

Aanbiedingen gelding in alle winkels mits op voorraad

Beter laat dan nooit.
De nieuwe weekacties staan online.

Spinnerz 2 colorz €75,-
glitter willow 2 colorz €75,-
radical power €39,-
violet waterfalls €17,50

Aanbiedingen gelding in alle winkels mits op voorraad

De radical power al uitverkocht in Haulerwijk? :sad:

Hoppa! Net ff mijn wekelijkse order geplaatst en de Radical Power in Groningen gekocht! :) Thanks Luc en Team Vuurwerk Outlet voor de mooie aanbiedingen iedere week!!

Weer een nieuwe toevoeging in ons Toschpyro assortiment:
Toschpyro 10
toschpyro 13
Toschpyro 18
Toschpyro 23
Toschpyro 32
Toschpyro 37
Toschpyro 38
Toschpyro 39
Toschpyro 42
Toschpyro 50

Beschikbaar in alle filialen. Alleen Toschpyro 50 is alleen beschikbaar in Haulerwijk en Groningen.

De nieuwe weekactie staat online met mooie producten van Vuurwerktotaal, Rubro, Vuurwerkmania en Broekhoff!

Geldig in alle filialen, mits op voorraad

Final Thunder: € 79,-
Primal Instinct: € 55,-
Insanity: € 10,-
Event Omnium: € 90,-
Mythology display box: € 110,-

www.vuurwerklandoutlet.nl

Ook in Haulerwijk een aanvulling gedaan.

Royal fireworks:
Blue elegance
modern age
spirits en science
neon
rampage
mystery flowers
gamma burst
timeless

vuurwerkoutletlogo-300x126.png

Zojuist 2 nieuwe toevoegingen gedaan. 2 cakes van Klasek. 2 halen 1 betalen en beschikbaar in alle filialen zolang de voorraad strekt!! https://www.vuurwerklandoutlet.nl/

Screenshot_2020-09-15 Zoeken - Vuurwerk Outlet Haulerwijk.png

C163sig signature range

Signature range 49ran, 20mm

Met vriendelijke groet,

Team vuurwerkoutlet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan