[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOUD! Collection

Vanaf morgen komt de volledige LOUD! Collection online van Katan Vuurwerk. Een dag eerder dan vermeld in onze nieuwsbrief!

Bij aankoop van één of meerdere cakes uit de LOUD! Collection ontvang je tijdelijk een leuk presentje!

www.vuurwerkholten.nl

De LOUD! Collection van Katan staat inmiddels online! Bestel je één of meerdere verschillende cakes dan krijg per soort cake een leuk presentje cadeau!

Link: LOUD! COLLECTION

Laatst bewerkt:
Update winkel naar Corona proof

De showroom is zo goed als klaar. Het lijkt wat smal op de eerste foto maar dat komt door de groothoek opname. Hier kom je dus alleen als je los vuurwerk wilt (bij)kopen. Heb je een voorbestelling dan ga je gelijk bij de eerste 'infobalie' bij binnenkomst rechtsaf de belevingsruimte in. Geen paniek... Zowel losse verkoop als voorbestelling afhalen komt door de belevingsruimte. (Losse verkoop kom je via een extra route in de belevingsruimte)

Voorbestelling gedaan en ook los bijkopen kan ook. Bij de 'infobalie' wordt de voorbestelling afgeboekt en kun je linksaf de showroom in, afrekenen, de belevingsruimte in met inmiddels twee bonnen en kom je in de afhaalruimte uit waar beide orders klaar staan/worden gepakt. In de afhaalruimte wordt je een genummerde plek toegewezen die allen 1.5 meter uit elkaar zijn gemarkeerd op de vloer.

20200803_185003.jpg

20200803_115636.jpg

De 'infobalie':
20200803_115711.jpg

Vraagje uit interesse: waren jullie sowieso al van plan de winkel een uplift te geven en slaan jullie in het verlengde van Corona nu 2 vliegen in 1 klap? Of dient deze metamorfose uitsluitend om Corona proof te zijn? Ik vind het er namelijk erg mooi uitzien, zeker ook in vergelijking met andere winkels/loodsen/schuren waar ik mijn vuurwerk ooit heb opgehaald.

Vraagje uit interesse: waren jullie sowieso al van plan de winkel een uplift te geven en slaan jullie in het verlengde van Corona nu 2 vliegen in 1 klap? Of dient deze metamorfose uitsluitend om Corona proof te zijn? Ik vind het er namelijk erg mooi uitzien, zeker ook in vergelijking met andere winkels/loodsen/schuren waar ik mijn vuurwerk ooit heb opgehaald.

Nee geen plannen voor een vernieuwing o.i.d. De winkel zag er vorig jaar zo uit:

2019-11-07 19.36.32.jpg

2019-11-07 19.36.13.jpg

Bovenstaande ruimte is/wordt nu volledig leeg gehaald om vloeroppervlakte te winnen voor de 1.5 meter wachtplekken. Hier krijg je je vuurwerk ook meegegeven in deze ruimte. Deze ruimte wordt ook weer sfeervol ingericht.

Deze aanpassing is dus volledig gedaan t.b.v. Corona.

Er zijn dus nu twee verschillende ruimtes waarbij je door de belevingsruimte van de ene ruimte (zie foto's in mijn vorige post) naar de andere ruimte gaat. (Bovenstaande foto's)

Dit is echt gewoon next level vuurwerkverkoop. De winkel zag er afgelopen jaar al geweldig uit en zo te zien wordt het alleen maar beter. De passie staalt er van af, de 29e ga ik het met eigen ogen bekijken :thumbsup:

Poh, dat ziet er echt ontzettend strak en gaaf uit. Dat is wel echt gaaf om je spullen zo op te mogen halen :applause:

Wat een schitterende metamorfose zeg. Ziet er echt heel strak uit die borden bij de balie's. De winkel van vorig jaar zag er ook al erg goed uit, vond ik zeker sfeervol, maar dit is wel echt heel strak geworden hoor. Chapeau!:applause:

Vuurwerk livestreams

I.v.m. vakantie zijn we de komende 14 dagen hier wat minder actief. We zullen tijdens deze vakantie wel wat livestreams verzorgen van vuurwerkshows/mascleta's e.d. die we tegenkomen. Op onze Facebookpagina: VuurwerkHolten zijn de streams te volgen.

De planning van livestreams van toegezegde shows die door gaan is als volgt onder voorbehoud van internet verbinding en logistiek:

- 6 augustus - 13.30 uur - Mascleta
- 6 augustus - 14.00 uur - Mascleta Manuel
- 6 augustus - 23.00 uur - Castillo geschoten door Ricasa
- 7 op 8 augustus - 0.15 uur - Soort van Correfoc
- 8 augustus - 22.00 uur - Correfoc
- 10 augustus - 14.00 uur - Traca Correguda + Mascleta
- 14 op 15 augustus - 0.00 uur - Castillo
- 15 op 16 augustus - 0.00 uur - Castillo

We zullen vast meer tegenkomen omdat veel dingen pas op de dag zelf bekend worden merken we de laatste dagen op social media platformen. Mochten we wat tegenkomen dan melden we dat wel op Facebook of we gaan direct live.

Laatst bewerkt:
LOUD! Pakket

De gehele LOUD! Collection als pakket nu voor maar € 80,00! Dan heb je 7 cakes met een normale verkoopprijs van € 159,65! Dat is dus 50% korting!

Bestel hem via deze link: LOUD! Pakket

LOUDPAKKET.jpg

Delta Fire

Wow! We hebben zojuist 2 nieuwe compounds en 3 cakes online geknalt van Nico Feuerwerk. Het gaat om de producten uit de Delta Fire Collectie en dit is een TOP collectie met gave effecten. Wat dacht je van de Delta Fire V100-1870... 100 schoten. 30 mm tubes, allen in waaier geschoten voor € 130,00!

Dat is nu en goed begin van je weekend!

Bekijk deze compound en de 4 andere via deze link: Delta Fire

Mooie toevoeging weer. Hebben jullie eigenlijk nog enige plannen voor een demo of show dit jaar?

We zijn aan het brainstormen... Het is nogal complex om de show te doen op de locatie van vorig jaar. Het is een openbaar gebied en corona regeltjes maken het op die locatie vrijwel onmogelijk om verantwoord daar de show te doen. Bijvoorbeeld zorgen dat iedereen op 1,5 meter staat en blijft staan en elkaar niet passeert binnen die 1,5 meter is al een regel die vrijwel niet te handhaven is.

Kortom... We willen wel maar het zal dan op een afsluitbaar terrein moeten waarbij het publiek gereguleerd wordt en vooraf een soort van ticket moet bestellen. We komen er binnenkort op terug of we een show doen en zo ja hoe... Zo groots als vorig jaar is tot heden nog niet mogelijk helaas...

Zaterdagavondbesteding... Nog meer nieuwe dingen online knallen...

De Zunder Boxx. Een 16 schots cake met ik vind zelf hele mooie boeketten. 30 mm tubes en kost € 15,95. Oordeel zelf...

05747-ZunderBoxx.jpg

Link naar webshop: Zunder Boxx

Binnenkort nog wat cakes van Nico Feuerwerk online waaronder de zilver blink waaiercake Snow White.

Laatst bewerkt:
Wat een prachtige cake is dat! En ook die snow white is erg interessant. Benieuwd naar de prijs voor die :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan