[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het niet een idee om de naam te veranderen naar 'Zeer scherp geprijst' oid om verwarring te voorkomen? Daarnaast is de subkop nog ingesteld op 'dagaanbieding' :wink:

Goedenmorgen

In dit geval loopt deze "week' aanbieding even iets langer als een week ,hij houd dus nog wel even aan .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

ik neem aan dit jullie de strong celebration op voorraad hebben en niet meer verkopen dan de voorraad is? Niet dat ik de 2e dag na een rit van 2 uur een vervanger krijg :p

ik neem aan dit jullie de strong celebration op voorraad hebben en niet meer verkopen dan de voorraad is? Niet dat ik de 2e dag na een rit van 2 uur een vervanger krijg :p

Goedenavond

Nee hoor zolang deze op de site zou staan is hij ook daadwerkelijk op voorraad, dus daar hoeft je niet bang voor te zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ben het wel eens met de eerder genoemde reacties, week actie kan natuurlijk wat verlengd worden maar er is nu wel erg weinig beweging.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Twee Giant Beast 588 schots besteld.. Per 2 leuker dan 1 dacht ik zo.

Ze zullen wel met vakantie zijn :cool::biertje:

Goedenavond

Dat klopt een aantal van ons ( waaronder ikzelf met mijn gezin) zijn op dit moment met vakantie, vandaar dat reacties wat later kunnen komen als wat jullie van mij gewend zijn excuus daarvoor.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is het mogelijk om een half om half karton te maken van de Valk Ti Thunder normaal en all at once?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan