De Boswachters gaan Oldschool! 2019/2020

Nitraat12

VWC lid
De mist is weer opgetrokken en de Boswachters zijn weer terug de bossen in gegaan om nieuwe plannen voor de aankomende jaarwisseling te maken! Voordat we met volgend jaar bezig gaan willen we jullie inkijkje geven over afgelopen jaarwisseling doormiddel van dit topic! :D

Elk jaar gaat het op dezelfde manier in de Boswachter appgroep, Nikos en Nitraat12 zijn vanaf de zomer al druk bezig met plannen voor aankomende jaarwisseling en Raszi leest mee tot aan de kerst en ontwaakt daarna uit de zomerslaap.

Gezien mijn vriendin en ik een woning hadden gekocht en we in december de sleutel kregen, had ik besloten om afgelopen jaar niet in een winkel van Vuurwerk Outlet te staan. Na 3 weken vol gas verbouwen begon het ergens op te lijken! Het ging zelfs zo voorspoedig dat ik mijzelf klusvrij kon geven 31 december.

ontbijtje 2.jpg

Gezien we het niet konden laten hebben Nikos en ik overdag lekker gestookt, uiteraard rekening gehouden met de omgeving. De politie is nog even goedkeurend langsgereden. Grotendeels hebben we ons met cat 1 vermaakt, en af en toe wat cat 2 producten.

overdag sirens.jpg

Om 17.30 zijn we naar de avond locatie gereden waar we Raszi zouden meeten, hier zijn we vanaf 18u losgegaan Boswachter style!

avond 1.jpg

We zullen hier dit jaar onze foto's, filmpjes en bevindingen van afgelopen jaarwisseling plaatsen! :D

De Boswachters,

boswachter.png

Mooi dat jullie er weer zijn, altijd een mooi sfeervol topic. Benieuwd wat jullie voor ons hebben allemaal.

Strong Celebration - Vuurwerkmania

De eerst echte box die de lucht in ging, eigenlijk geen verwachtingen maar man man wat een klapper voor het geld! :D Helaas is op het filmpje ook te zien hoe het dicht trok qua mist

Rapid Rampage

Je kom merken dat deze cakejes uit 2014 al even hadden staan drogen, wat een heerlijke rammers!

Fairytail 6 - Evolution Fireworks

Eeuwig zonde dat deze toppers uitloop zijn! Stuk voor stuk kwaliteit!

Mandarine Cracker 500 shots - Vulcan

Eeuwig zonde dat deze matjes er uit moeten! Waren voor Nederlandse begrippen echt goed qua knal en tempo!

Dumbum singleshot

Wat een toppers deze singleshots! Grote mine en een schoon TI-boeketje

leuke films. vind de maniabox persoonlijk niet zo veel aan, mania niet echt een importeur die me het wauw gevoel bezorgt. fairytale cake is dik zie ik en de klasek singles waren heerlijk!

Leuk topic om in de gaten te houden!!. Strong celebration staat er mooi op ook, en de mist zo laag bij de grond geeft dan wel weer een leuke sfeer!!

Sirens Salvo - Royal Fireworks

Hele vette All at once cake! Perfect om te steppen in een showtje :)

Gold Strike - Vuurwerkmania
Deze topper zit al een aantal jaren bij ons in de collectie! Kwam afgelopen jaar weer heel goed uit de verf!

Het is eind augustus en dat betekend dat het seizoen weer begint! :D We zullen tijdens het seizoen in dit topics onze films van afgelopen jaar plaatsen!

Bij deze alvast een klein voorproefje:

Heel gaaf voorproefje hoor, dat beloofd wat voor de overige beelden. Mooie sfeer zo.

De trailer belooft veel goeds voor het komende seizoen. Kom maar door met die films!

Back
Bovenaan