Spinner
VWC lid
Besteld:
Lijst met alleen maar toppers
Waajooow. Einde van 't jaar is 't delen van een collectie foto wel verplicht met deze toppers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Besteld:
Lijst met alleen maar toppers
Waajooow. Einde van 't jaar is 't delen van een collectie foto wel verplicht met deze toppers!
Mooie lijsten maar de grote spelers houden zich onder de radar merk ik, geef ze ook gelijk haha
Mooie lijsten maar de grote spelers houden zich onder de radar merk ik, geef ze ook gelijk haha
poh dit vindt ik altijd zo'n demotiverende opmerkingen. Had dat vorig jaar met mijn lijst ook, ik zou er gewoon vanuit gaan dat iedereen naar waarheid deze lijsten opstelt en als iemand echt zo zielig is om dit te faken het lekker laten zijn voor wat het is. Niet als persoonlijke aanval bedoelt maar ik vond het wel nogal jammer dat mensen zo reageerden destijds.Zo'n lijst zegt niks in feite. Voor het zelfde geld bluft iedereen maar wat.
Ik vind er anders al fors grote spelers tussen zitten. Ben wel benieuwd wat de echt grote spelers voor lijsten hebben dan
Vraag me overigens af of je in de problemen zou kunnen komen als je hier enorme lijsten neerzet. Dan gaan ze wel heel erg ver om dit forum door te spitten zodat ze weer een nette burger die netjes z’n vuurwerk afsteekt en niemand tot last is op te pakken alsof het een crimineel zou zijn... Iemand toevallig al ervaring mee?
Ik vind er anders al fors grote spelers tussen zitten. Ben wel benieuwd wat de echt grote spelers voor lijsten hebben dan![]()
Die komen heel laat in het jaar tevoorschijn of begin volgend jaar
Maar neemt ook af vind ik, veel die achterdochtig zijn
Zag vorig jaar wel verhalen voorbij komen van mensen die genaaid werden door de buren. Dus wanneer het vuurwerk naar binnen werd getild en dan werd door de buren politie gebeld omdat het teveel was. Lijkt mij sterk dat de politie dit forum gaat checken op de hoeveelheden per klant.
De politie leest hier zeker mee dus het is aan een ieder lid om te bepalen wat hij of zij plaatst.
En ja, veel grote afnemers doen dat inderdaad niet meer.
De politie leest hier zeker mee dus het is aan een ieder lid om te bepalen wat hij of zij plaatst.
Hoe willen ze ooit achter je adres komen?
Dat is niet zo lastig hoor ze hoeven alleen je IP adres te hebben en ze weten waar je woont of je moet een vpn verbinding gebruiken dan kunnen ze je niet vinden.