[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook de Geisterblitz kunnen bestellen, zeer blij mee!

Ik ben benieuwd naar de volgende weekaanbieding. Of blijft deze nog een tijdje staan?

zeker topdeal, deze zocht ik al ff! Kost me een ritje van 2 uur enkel maar 1x Strong Celebration en 4x Valk thunderking rijker.

Ik moet zeggen dat ik de prijzen dit jaar best vind tegenvallen, vorig jaar waren jullie een van de goedkoopste in Nederland. Momenteel vind ik dit echt tegenvallen, om als voorbeeld te noemen de event flash of the gods voor 170 euro... Hierbij maak ik dan een vergelijking naar prijzen van vorig jaar en naar de huidige prijzen elders in Nederland in de freakactie.

Ik moet zeggen dat ik de prijzen dit jaar best vind tegenvallen, vorig jaar waren jullie een van de goedkoopste in Nederland. Momenteel vind ik dit echt tegenvallen, om als voorbeeld te noemen de event flash of the gods voor 170 euro... Hierbij maak ik dan een vergelijking naar prijzen van vorig jaar en naar de huidige prijzen elders in Nederland in de freakactie.

Goedenavond

Ja helaas kunnen we niet aan ieder zijn of haar wens voldoen, de één is wel tevreden met de prijzen en het assortiment en de ander helaas niet.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bam, jullie hebben mij binnen! 1x Strong Celebration en 1x Double Demolition in de pocket. Voor wat mij betreft nette prijzen. En ja, niet alles is even goedkoop vergeleken met elders. Maar de Strong Celebration was wel weer een hele mooie verrassing zeg. Man, man, man, was er al vanuit gegaan dat deze nooit bij mij in de straat zou komen te staan, nu dus toch. En bedankt!

Komt naast de Strong Celebration toevallig ook de No limit's, wellicht in de weekactie?

Komt naast de Strong Celebration toevallig ook de No limit's, wellicht in de weekactie?

Goedenavond

Hier kunnen wij helaas nog geen uitspraken/beloftes op doen.
Ik zou zeggen blijf de week aanbiedingen geeoon gewoon in de gaten houden.

Met vriendelijk groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan