[Orthen] 4x30mm Compound

Is dit nu gewoon de on the beat, maar dan wel met de salvos? Aangezien de laatste Pangu versie geen salvos meer had.

Is dit nu gewoon de on the beat, maar dan wel met de salvos? Aangezien de laatste Pangu versie geen salvos meer had.

Het is geen 1 op 1 omlabeling maar lijkt er wel heel sterk op. Vond deze afgelopen jaar wel echt heel dik, beter als de On the Beat van Pangu 2 jaar geleden

Ook dit is net als de eerste uitvoering van de Rambam weer zo'n topper uit de eigen lijn van Orthen. Prachtige box, heerlijk tempo en mooie kleurenombinaties. Waardeer het ook dat de laatste 5 schoten van cake 1, 2 en 3 een ander effect laten zien dan de eerder getoonde effecten van die cake. Zou deze graag in 1 van de Evo lijnen zien zodat deze landelijk verkocht kan worden. Al heb ik zo'n vermoeden dat deze (nagenoeg) dezelfde box ook in de collectie van Pangu heeft gezeten.

Laatst bewerkt:
Ik erken mijn verlies, waarde betere vuurwerkkenners. Al zat ik met 98% in de buurt..����

Prachtige box! Heel divers en een flinke Burst.
Ik heb er 75 voor betaald en dat is echt een top prijs! Viel ook goed in de smaak bij de toeschouwers. Aanschouw;

Hier beviel deze box ook erg goed! Heb deze 2x geschoten staan beiden op me kanaal gefilmd. Dit is de beste film wat een topper voor dat geld zoals hierboven genoemd!

Back
Bovenaan