Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij hier merken de gevolgen zeer zeker, kreeg net het bericht dat mij oom is overleden ten gevolge van dit virus.
Aan iedereen : onderschat het niet, blijf er met je hoofd bij en volg de adviezen op die het RIVM/overheid de burgers heeft gegeven!
Holy shit, sterkte en ripWij hier merken de gevolgen zeer zeker, kreeg net het bericht dat mij oom is overleden ten gevolge van dit virus.
Aan iedereen : onderschat het niet, blijf er met je hoofd bij en volg de adviezen op die het RIVM/overheid de burgers heeft gegeven!
Wij hier merken de gevolgen zeer zeker, kreeg net het bericht dat mij oom is overleden ten gevolge van dit virus.