Covid-19: Gaan we de gevolgen merken als het Corona virus niet wordt gestopt?

Wij hier merken de gevolgen zeer zeker, kreeg net het bericht dat mij oom is overleden ten gevolge van dit virus.
Aan iedereen : onderschat het niet, blijf er met je hoofd bij en volg de adviezen op die het RIVM/overheid de burgers heeft gegeven!

Wij hier merken de gevolgen zeer zeker, kreeg net het bericht dat mij oom is overleden ten gevolge van dit virus.
Aan iedereen : onderschat het niet, blijf er met je hoofd bij en volg de adviezen op die het RIVM/overheid de burgers heeft gegeven!

Wat een naar bericht. Gecondoleerd, sterkte in deze tijd

Holy shit, sterkte en rip

Gecondoleerd Torrr!

Van origine ben ik overigens Brabander. Ruim 10 jaar geleden naar het westen vertrokken. Tot die tijd in en rondom het ‘episch centrum’ van de Corona uitbraak gewoond. Natuurlijk nog veel binding met die regio vanwege familie en vrienden. Maar het is echt om te janken daar (letterlijk). Ik ken helaas al veel mensen die ziek en overleden zijn (tweedelijns), en houd mijn hart vast voor mijn hoogbejaarde ouders daarzo. Ik hoop ten zeerste dat de ramp die zich daar voltrekt, volledig uitzaait over de rest van het land.

Natuurlijk ontkomen ‘we’ er niet aan en gaan we het allemaal in meer of mindere mate van dichtbij meemaken. Ook op mijn werk in Utrecht zijn al een aantal collega’s besmet (iedereen, bijna 2000 peolpe, werkt overigens al verplicht 2,5 week thuis).

Natuurlijk waait dit virus ook weer over, alleen zal het wat langer duren en zal de prijs hoger zijn vanwege een (vind ik fors) aantal mongolen die de regels niet naleven.

Kortom, onderschat het niet, wees verstandig en stay strong!

Gecondoleerd Torrr. Heftig en dit moeten we inderdaad niet onderschatten.

Gecondoleerd met het verlies...Sterkte voor jouw en je familie in deze zware tijden.

Gecondoleerd Arjan, vreselijk.

Maar al die beelden en die stijgingen, bizar om dit zo mee te maken. Hopelijk snel betere tijden.

Torr, gecondoleerd man. Vreselijk nieuws. Sterkte de komende tijd. Het is verschrikkelijk wat er nu gaande is.

Gecondoleerd Torrr, heel veel sterkte ermee.

Ik sluit me volledig aan bij wat je zegt: onderschat het niet, blijf er met je hoofd bij en volg de adviezen op die het RIVM/overheid de burgers heeft gegeven!

Als je dan in de supermarkt komt (nu overigens minder vaak, eerder haalden we gewoon elke dag ons avondeten, nu 1 x in de drie dagen om het in de winkel rustiger te houden) en daar lopen gewoon mensen met z'n tweeën én twee kinderen (en dat dan twee keer in 1 supermarkt op het zelfde moment).
Dan denk ik echt, sommige mensen hebben daadwerkelijk zaagsel tussen hun oren zitten.

Back
Bovenaan