[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook vandaag zijn we bezig vuurwerk brillen weg te brengen naar de juiste instellingen die de hulp hard nodig hebben.

FB_IMG_1584964156462.jpg

De weekactie van afgelopen week verleng ik even met een week.
Omdat ik nog even geen tijd heb gehad om weer wat handel te kunnen scoren.

Wees voorzichtig en houdt afstand !!

Beste freaks

Ik heb even onder assortiment een vakje met de naam Vulcan Fireworks gemaakt.

Hier heb ik even de artikelen onder gezet van Vulcan die we op dit moment hebben.

Let op is uitloop dus OP=OP

Dennis

heerlijke acties weer Dennis, kon me niet inhouden om nog een bestelling in 1 dag te plaatsen :applause:
je kunt me vinden onder opmerking bij mijn bestelling:
''betaling comfort; maandelijkse ''abbonement'' bijdrage aan het vw almere team'':bonk:

Ik wil wel de exploding vulcanno extra onder t zonnetje zetten (aanraden!)
voor 12 euro heb je namelijk een mooie 30mm +/- 20 gram p/s 19sh cake!

heerlijke acties weer Dennis, kon me niet inhouden om nog een bestelling in 1 dag te plaatsen :applause:
je kunt me vinden onder opmerking bij mijn bestelling:
''betaling comfort; maandelijkse ''abbonement'' bijdrage aan het vw almere team'':bonk:

Ik wil wel de exploding vulcanno extra onder t zonnetje zetten (aanraden!)
voor 12 euro heb je namelijk een mooie 30mm +/- 20 gram p/s 19sh cake!

Hoi Vuurwerkboy23

Klopt is een leuke cake !

En deze staat ook al in almere in de bunkers dus kan lekker droge de aankomende maanden:handsup:

20200314_143732.jpg

Hey Dennis,

Toevallig nig nieuws van broekhoff over uitloop producten nu china weer zijn gangetjes oppakt?

Ik weet niet meer of ik dit product met je had gedeeld maar mss ook een product om mee te nemen in je evt lijstje voor aankoop voor ons (triple x van broekhoff)

Hey Dennis,

Toevallig nig nieuws van broekhoff over uitloop producten nu china weer zijn gangetjes oppakt?

Ik weet niet meer of ik dit product met je had gedeeld maar mss ook een product om mee te nemen in je evt lijstje voor aankoop voor ons (triple x van broekhoff)

Hoi Vuurwerkboy023

Ik heb een lijstje gehad met outlet.

Hier heb ik ook wat uitgekocht deze handel staat ook in de outlet inmiddels.

Helaas was de lijst niet heel groot en de rest moet ik nog bespreken met broekhoff.

Ik denk dat de ze ook aan het wachten zijn wat er gaat komen uit china.

En dat ze zelf nog wat achter de hand houden en dit snap ik ook wel op dit moment.

Ik krijg aankomende week weer een lijst van iemand en ga dan ook weer kijken.

Dennis

Laatst bewerkt:
Zo dit ziet er erg mooi uit
Hopelijk krijgt Dennis dit nog binnen
Dennis al meer duidelijkheid over de nachtopening

Hey Dennis,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan