Waarvan ken je de persoon voor je?

pyrofan1 / jordi heb ik leren kennen bij het opbouwen van een showtje dat ik hier samen met een heleboel andere leden had gewonnen voor een goed doel.
een paar maanden later samen in Team VWC gezeten op de trophy 2018.
sindsdien spreken wij elkaar zo nu en dan en in het hoogseizoen dagelijks via app en komen we elkaar meerdere keren per jaar tegen in binnen en buitenland op demo's show's en vuurwerk tripjes!
al met al een leuke vriendschap!

Laatst bewerkt:
Zijn hele zieke video’s, mooie producten heb jij/je maten! Geniet enorm van de Frankrijk films. Jaloers dat je zo’n producten hebt kunnen schieten. Go on!

Zeker! Zou leuk zijn weer eens zo'n grote meeting, was altijd reuze gezellig. En ik heb je nog een keer aan de telefoon gehad toen ik in mijn eerste jaar hier een prijs won van de Rijswijkse Vuurwerkhal, nu tien jaar terug! Je bent onderdeel van mijn fanatisme voor vuurwerk, door het te conditioneren met vuurwerk :p

Aah tristen, ja vroeger vaak gezien bij showtjes in Duitsland met de rest van de Limburgers/akh. Is alweer even wat jaartjes geleden dat ik hem ergens gezien heb.

Volgens mij nog nooit kennis mee gemaakt, helaas dit jaar ook weinig mogelijkheden gehad...

(Wat nieuw leven in dit topic blazen, nu alle leden weer wakker worden uit zomerslaap)

Geld ook voor jou, wie ben jij? Zeker zo'n popiopie uit het hoge noorden die denkt een boswachter te zijn maar eigenijk alleen maar aan het fitnessen en vissen is?

Back
Bovenaan