[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha zat ff te proberen url van Haulerwijk te veranderen naar Grunn, had eerder nog geen succes maar nu...tadaaa :D

Zoals jullie al hebben gezien zijn we druk bezig met groningen. Wij streven erna om maandag groningen online te hebben en volgende week vrijdag de andere filialen op drachten na. Dit omdat daar op dit moment geen voorraad staat deze gaan wij zo snel mogelijk nadat alle filialen zijn aangevuld ook vullen met mooie producten. Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd:D

Even een update vanuit onze kant met betrekken tot het corona virus.
Natuurlijk zijn wij een online shop waardoor wij wel gewoon door kunnen blijven werken. Echter heeft het virus wel een lichte inpakt op ons bedrijf. Er zal niet veel veranderen en ga ik mijn uiterste best doen om vandaag Groningen online te krijgen. Ik heb thuis een werkplek gecreerd waardoor ik de deur niet meer uit hoef. Helaas kan ik overdag niet veel online doen, dit omdat mijn vrouw aan het werk is en mijn kinderen verplicht thuis zitten. Ik zal mijn werkzaam heden daarom zoveel mogelijk in de late middag uren doen en de avond uren. Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd. Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag en kunnen jullie mij bereiken via een pb of een reactie op dit bericht te plaatsen.

Met knallende groet,
John Team Vuurwerkoutlet

De laatste hand word nog gelegd aan de website van Groningen. Jullie kunnen ondertussen wel op de website terecht en eventueel bestellen. Wij werken momenteel nog aan een openingsactie. Deze volgt nog.

https://groningen.webshop.kei.io/

Veel plezier.

Wat betrefd bestellingen over zetten, naar een ander filiaal. Dit geld nu niet meer voor Groningen. voor de andere filialen geld: zolang deze nog niet online zijn kun je nog bestellen in Haulerwijk en dan zetten we dit over naar het desbetreffende filiaal. Voor de duidelijkheid alleen bestellen in haulerwijk als je het in een ander filiaal wilt ophalen.

Met Knallende groet,

John Vuurwerk outlet

Het is dan eindelijk gelukt. Alle filialen op drachten na zijn online.
We zijn momenteel druk bezig om in alle filialen de prijzen goed te zetten.
Dit is nu gelukt bij vierhuizen. Hier zijn de weekacties/openingsactie voor filiaal vierhuizen.

De acties gelden alleen voor in vierhuizen.

Mega willows van 120 voor 99
cocoblue van 24,95 voor 19
red fury in blue van 20 voor 14
exodus van 79 voor 69
heavy legend 16 van 5,50 voor 4,50
heavy legend 25 van 9 voor 7
serenity van 119 voor 110
winternight van 90 voor 75
transbomber van 75 voor 65

https://vierhuizen.webshop.kei.io/

Op de oude site van Vierhuizen stond dat de Brasilian box nog op voorraad was. Komt deze er nog op of was die site niet meer up to date??

Pffff, had besloten om dit jaar niet helemaal naar het Noorden te rijden (2,5 uur enkele reis), maar met bovenstaande actie stel je m'n plannen op de proef...:frusty:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan