Vormt fallas werkelijk zo een groot deel van de economie?
https://www.facebook.com/291399301375443/posts/880206532494714/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook niet een beetje logisch?
Het is al heel wat dat de valencia ieder jaar het rampenfonds daar op palau gedoogd.
Maar gebruik aub eens je gezonde verstand, het is nu niet het juiste moment om even vrolijk uitgebreid te gaan staan stoken.
Volgend jaar dubbel budget voor fallas, dan ga ik er zelf gewoon een extra groot feestje van maken. Paar dagen extra en hotel op het plein ofzo
Maar daar hebben we nog even voor om over na te denken.
Kon dat zomaar? Via welke maatschappij heb je geboekt?Ik heb mijn vlucht omgeboekt naar oktober en ga dan lekker daar een paar dagen vuurwerk bewonderen met mooi weer + paella. Is nog een schamele troost om naar uit te kijken.
Moet toch al omboeken en moet vandaag besluiten, dus afwachten gaat voor mij niet opMag je nog afwachten of de situatie het dan wel al toelaat...Men verwacht dat dit virusprobleem nog 3 tot 6 maanden aanhoudt. Temps van 37gr lijkt 't te overleven
Gisteren avond direct geboekt met gratis annuleren,
prijzen liggen inmiddels 2 tot 3 keer zo hoog![]()
Ik kon ook niks omboeken en we zouden morgen dan maar gewoon gaan en dan Valencia ontdekken en steden tripjes gaan maken auto huren wen we zien wel. Maar in de persconferentie van Rutte en het RIVM zojuist werd expliciet gezegd "Reis niet naar het buitenland" Ik weet het nu echt ff niet meer hoor...
Als het bedrag niet al te groot is zou ik het er niet op wagen.Ik kon ook niks omboeken en we zouden morgen dan maar gewoon gaan en dan Valencia ontdekken en steden tripjes gaan maken auto huren wen we zien wel. Maar in de persconferentie van Rutte en het RIVM zojuist werd expliciet gezegd "Reis niet naar het buitenland" Ik weet het nu echt ff niet meer hoor...