Coronavirus and Fallas... is there a problem?

Vormt fallas werkelijk zo een groot deel van de economie?

Ja, en ben bang dat we deze klap nog wel zullen gaan merken de aankomende jaren...
Meerdere schietbedrijven zullen flink in de problemen komen als ze niet betaald worden, maar wel alle kosten al hebben gemaakt qua inkoop etc...
Nog maar niet te spreken over de hele hotel en horeca sector.

Ook niet een beetje logisch?

Het is al heel wat dat de valencia ieder jaar het rampenfonds daar op palau gedoogd.

Maar gebruik aub eens je gezonde verstand, het is nu niet het juiste moment om even vrolijk uitgebreid te gaan staan stoken.

Volgend jaar dubbel budget voor fallas, dan ga ik er zelf gewoon een extra groot feestje van maken. Paar dagen extra en hotel op het plein ofzo

Maar daar hebben we nog even voor om over na te denken.

Ben ik met je eens, ik gebruik mijn gezonde verstand altijd ... :rolleyes:

Pff balen voor iedereen die zou gaan zeg.. Hopelijk maken ze het later dit jaar of volgend jaar weer goed.

Fijn dat er een nieuwe datum is, hopelijk voor Valencia de schade een beetje te beperken dan. Die data is voor mij persoonlijk 99% een no go, hoe shit.

Gelukkig onze airbnb kunnen omboeken naar volgend jaar. Baal er alsnog wel enorm van maar dit is toch een soort van troost.

Ook mijn Airbnb kunnen omboeken naar volgend jaar. Tevens mijn vlucht gratis kunnen omboeken naar eerst een standby vlucht in oktober en straks in april zou ik het gratis moeten kunnen omboeken naar volgend jaar maart. Reden van de standby vlucht is omdat de vliegtickets voor maart 2021 nog niet beschikbaar waren.

Nu hoop ik alleen dat ik niet straks alsnog in april moet gaan betalen voor de omboeking naar maart 2021. Maar volgens de mevrouw die mij heeft geholpen bij Transavia was dit geen probleem. Heb ook haar voor en achternaam gekregen en ze zou een notitie ervan maken. Dus ik ben benieuwd :)

Maar het blijft erg zuur allemaal, vooral voor de locals!

Edit: op de vraag kon dit zomaar? Je moet wel een beetje doorzeuren op een vriendelijke toon. En je moet de juiste persoon aan de lijn krijgen die nog geen tientallen klagende heeft geholpen voor jou. Oftewel het is een beetje geluk hebben ;)

Mag je nog afwachten of de situatie het dan wel al toelaat...Men verwacht dat dit virusprobleem nog 3 tot 6 maanden aanhoudt. Temps van 37gr lijkt 't te overleven

Ik wou omboeken en dat kon niet meer. Ben nu onderweg... Heb geen benul van hoe Fallas is dus ik ga lekker Valencia ontdekken. Genieten van 10 dagen vakantie en maak het beste er van.
15 tot 19 july is afwachten tot maandag. Maar dan nog heb je kans dat het virus dat gaat verpesten. Afwachten tot een last minuten boeking zal dat worden....
En het is niet anders...zonde om niet te gaan, krijg me geld toch niet terug.

Ik kon ook niks omboeken en we zouden morgen dan maar gewoon gaan en dan Valencia ontdekken en steden tripjes gaan maken auto huren wen we zien wel. Maar in de persconferentie van Rutte en het RIVM zojuist werd expliciet gezegd "Reis niet naar het buitenland" Ik weet het nu echt ff niet meer hoor...

Ik kon ook niks omboeken en we zouden morgen dan maar gewoon gaan en dan Valencia ontdekken en steden tripjes gaan maken auto huren wen we zien wel. Maar in de persconferentie van Rutte en het RIVM zojuist werd expliciet gezegd "Reis niet naar het buitenland" Ik weet het nu echt ff niet meer hoor...

Die “reis niet naar het buitenland” was bedoeld voor hulpverleners en mensen die in de medische sector werken.

Als het bedrag niet al te groot is zou ik het er niet op wagen.
Vooral die kans op lockdown maakt t beetje nijpend, maar bericht was vooral voor hulpverleners

Ik ben €1250 plus de vliegtickets kwijt dus tsjaa dat is best een hoop geld... Ik zou samen met mijn neefje gaan en hij werkt overigens wel in de medische sector...

Back
Bovenaan