[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook de laatste dag nog wat besteld..

High Kick
Bulldozer
Magic in the Air
Fire Festival
Best Solution
2x Salute 36
Pig
Rat
Big Eruption

En dat voor maar 346 euro.. :handsup:

China Red bedankt voor deze actie :thumbsup:

Ook de laatste dag nog wat besteld..

High Kick
Bulldozer
Magic in the Air
Fire Festival
Best Solution
2x Salute 36
Pig
Rat
Big Eruption

En dat voor maar 346 euro.. :handsup:

China Red bedankt voor deze actie :thumbsup:

Zet eens in Excel prijzen freak-actie en de originele prijzen.... daar word je vrolijk van! :handsup:

Daarom heb ik ook even goed gecheckt hoe ik uitkwam met de 'echte' winkelprijzen en, in mijn geval, de reguliere 20% voorverkoopkorting. Dan scheelt het vooral bij de losse cakes in relatieve en absolute zin weinig met de prijzen (dierencakes nog geen EUR 2,- en de V-Master EUR 3,-). Vandaar ook geen reden deze nu al aan te schaffen voor mij. Bij de grotere blokken als Bulldozer, Magic in the Air en Obsessed scheelt dit resp 15 en 22 EUR, dat scheelt flink (in absolute Euries). Overigens niet alleen bij de grote blokken, zo is de Ghost Town ook echt een koopje in de freak.

Daarom heb ik ook even goed gecheckt hoe ik uitkwam met de 'echte' winkelprijzen en, in mijn geval, de reguliere 20% voorverkoopkorting. Dan scheelt het vooral bij de losse cakes in relatieve en absolute zin weinig met de prijzen (dierencakes nog geen EUR 2,- en de V-Master EUR 3,-). Vandaar ook geen reden deze nu al aan te schaffen voor mij. Bij de grotere blokken als Bulldozer, Magic in the Air en Obsessed scheelt dit resp 15 en 22 EUR, dat scheelt flink (in absolute Euries). Overigens niet alleen bij de grote blokken, zo is de Ghost Town ook echt een koopje in de freak.

vooral de grotere cakes leverde idd veel absolute geldwinst op, meeste bakken die ik heb gehaald zijn ook grote dozen zoals best solution, fire valley, magic in the air, bulldozer etcetera.

Maarrrrrr, je moet ook naar de kwaliteit van een cake kijken. Hoe je het ook wendt of keert, de kwaliteit van een dikke 500grams cake zoals rat of dog/pig voor maar 15,- is een fantastische prijs in vuurwerkland, op het niveau der hammer en white red rebel imo.

Zeker waar Viper! Er zullen dan ook zeker wat van deze cakes in de collectie komen dit jaar. Pig en Rat gaan er naw wel komen, topblokjes!

Gisteravond op de valreep ook nog een bestelling geplaatst. Was eigenlijk niet van plan om al vroeg in het jaar wat te bestellen en wou aanvankelijk wachten tot okt/nov/dec. De prijzen waren echter zeer aantrekkelijk en toch ervoor gekozen om een bescheiden bestelling te plaatsen. In ieder geval al erg blij mee en dan ook nog eens op te halen bij een plaatselijke vuurwerkwinkel i.p.v. het hele land door te rijden.

Aan het aantal reacties en weergaven te zien in dit topic is er gretig gebruik gemaakt van de actie en ik wil China Red en alle deelnemende winkels nogmaals bedanken. Super actie!

Gisteravond op de valreep ook nog een bestelling geplaatst. Was eigenlijk niet van plan om al vroeg in het jaar wat te bestellen en wou aanvankelijk wachten tot okt/nov/dec. De prijzen waren echter zeer aantrekkelijk en toch ervoor gekozen om een bescheiden bestelling te plaatsen. In ieder geval al erg blij mee en dan ook nog eens op te halen bij een plaatselijke vuurwerkwinkel i.p.v. het hele land door te rijden.

Aan het aantal reacties en weergaven te zien in dit topic is er gretig gebruik gemaakt van de actie en ik wil China Red en alle deelnemende winkels nogmaals bedanken. Super actie!

eens!
china red erg bedankt en hulde!:applause:

Ik hoop dat iedereen flink heeft toegeslagen, om ze een hart onder de riem te steken als waardering voor zo'n lekkere actie!

Zou de aantallen wel is willen zien :D

Goed om te zien dat er zoveel animo voor CR is! Zelf ook gretig gebruik gemaakt van de actie. Ik ben zeer benieuwd naar de Mega Maxi en de Rat!

Ik had er vanwege Fallas helaas even geen geld voor deze maand en dat terwijl er een winkel zit op een kwartiertje rijden van mijn huis :cry:, maar dikke pluim aan China Red voor het mogelijk maken hiervan :thumbup:

Niet bij westvuurwerk want die gaat laat open en dan is het de volle pond betalen jammer genoeg.
Daarom sla ik china red altijd over.
Nu dus lekker genoten van de actie en mooie cakes gekocht.

Precies..... houd al jaren de prijzen bij en dan is deze actie van CR echt top!

Heb uiteindelijk besloten om niets te bestellen. Ik wil het dit jaar wat rustiger aan doen. Was wel moeilijk moet ik zeggen. Maar top dat CR weer vele freaks blij heeft gemaakt.:applause:

Ik heb ook niks besteld :). Maar dat doet niks af aan deze actie!
Ik weet namelijk dat buurtgenoten hier wel altijd spul van hebben, dus krijg het toch wel te zien.

Hier ook voor het eerst CR in de collectie. Benieuwd erna na alle positieve reacties hier te hebben gelezen.. Mooie actie van China Red en wellicht een idee voor andere importeurs.:thumbup:

Zelfs niets besteld, een uur rijden vindt ik persoonlijk net wat te lang. Neemt weg dat het een top actie is van CR. Hopelijk krijgen jullie er in de toekomst een verkooppunt bij in Friesland.

Voor het eerst CR besteld, lekker in de buurt ook, dus dat scheelt. Volgende besteld:

Bulldozer
Patriot
Construction
Rat
Salute 36 2x
Big Eruption 2x
Manipulator 2x
Ice Crystal 2x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan