Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook de laatste dag nog wat besteld..
High Kick
Bulldozer
Magic in the Air
Fire Festival
Best Solution
2x Salute 36
Pig
Rat
Big Eruption
En dat voor maar 346 euro..
China Red bedankt voor deze actie![]()
Normale prijzen helaas. Zonde.Kartonvoordeel? zie dat die nog open is...
Daarom heb ik ook even goed gecheckt hoe ik uitkwam met de 'echte' winkelprijzen en, in mijn geval, de reguliere 20% voorverkoopkorting. Dan scheelt het vooral bij de losse cakes in relatieve en absolute zin weinig met de prijzen (dierencakes nog geen EUR 2,- en de V-Master EUR 3,-). Vandaar ook geen reden deze nu al aan te schaffen voor mij. Bij de grotere blokken als Bulldozer, Magic in the Air en Obsessed scheelt dit resp 15 en 22 EUR, dat scheelt flink (in absolute Euries). Overigens niet alleen bij de grote blokken, zo is de Ghost Town ook echt een koopje in de freak.
Gisteravond op de valreep ook nog een bestelling geplaatst. Was eigenlijk niet van plan om al vroeg in het jaar wat te bestellen en wou aanvankelijk wachten tot okt/nov/dec. De prijzen waren echter zeer aantrekkelijk en toch ervoor gekozen om een bescheiden bestelling te plaatsen. In ieder geval al erg blij mee en dan ook nog eens op te halen bij een plaatselijke vuurwerkwinkel i.p.v. het hele land door te rijden.
Aan het aantal reacties en weergaven te zien in dit topic is er gretig gebruik gemaakt van de actie en ik wil China Red en alle deelnemende winkels nogmaals bedanken. Super actie!
Niet bij westvuurwerk want die gaat laat open en dan is het de volle pond betalen jammer genoeg.
Daarom sla ik china red altijd over.
Nu dus lekker genoten van de actie en mooie cakes gekocht.
Heb uiteindelijk besloten om niets te bestellen. Ik wil het dit jaar wat rustiger aan doen. Was wel moeilijk moet ik zeggen. Maar top dat CR weer vele freaks blij heeft gemaakt.![]()